Faţada magazinului Cocor din Capitală va fi îmbrăcată din această toamnă cu 13 ecrane ce vor permite rularea de imagini video. Investiţia se ridică la şase milioane de euro şi este o etapă din cadrul unui amplu proiect de repoziţionare a centrului comercial pe segmentul brandurilor de lux. Cocor Channel, noua faţadă a centrului comercial, va fi cea mai mare instalaţie de ecrane de tip led din Europa continentală, rivalizând cu cea amplasată în Picadilly Circus din Lon
Faţada magazinului Cocor din Capitală va fi îmbrăcată din această toamnă cu 13 ecrane ce vor permite rularea de imagini video. Investiţia se ridică la şase milioane de euro şi este o etapă din cadrul unui amplu proiect de repoziţionare a centrului comercial pe segmentul brandurilor de lux.
Cocor Channel, noua faţadă a centrului comercial, va fi cea mai mare instalaţie de ecrane de tip led din Europa continentală, rivalizând cu cea amplasată în Picadilly Circus din Londra. Cele 13 instalaţii de tip led vor însuma 565 de metri pătraţi. Echiparea şi service-ul Cocor Channel sunt asigurate de către Daktronics, firma care gestionează celebra faţadă Nasdaq, amplasată în Times Square, New York. Ecranele vor rula, în principal, campanii promoţionale, dar şi informaţii din trafic, piaţa financiară, evenimente culturale, transmisiuni TV în direct şi campanii interactive utilizând accesul pe telefonul mobil (Wi Fi, bluetooth sau SMS). Media faţada Cocor face parte dintr-un amplu proiect de transformare a magazinului, prin care se urmăreşte repoziţionarea sa pe segmentul brandurilor de lux. Lucrările de modernizare au fost evaluate la 18 milioane de euro, iar finalizarea lor este planificată pentru septembrie 2009.
Cocor Channel, venituri de 400.000 de euro trimestrial
Ca urmare a acestor investiţii, adunarea generală a Cocor SA a prevăzut în bugetul de venituri şi cheltuieli o cifră de afaceri de 7,8 milioane de lei pentru anul 2008, în scădere comparativ cu cele 16,6 milioane de lei din 2007. Potrivit lui Dan Bărbulescu, preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei, investiţia în faţada media se va ridica la şase milioane de euro, suma fiind preconizată a fi recuperată în următorii patru ani, din închirierea spaţiului publicitar. Jumătate din acest spaţiu este deja rezervat pentru publicitatea brandurilor de patru şi cinci stele, care vor fi găzduite în noul magazin de lux, iar restul pentru conţinut cu caracter informativ.
Compania a deschis, recent, o licitaţie pentru închirierea a 360 de minute pe zi de spaţiu publicitar pe fiecare dintre cele 13 ecrane din media faţadă, în trimestrul patru al acestui an. În primă etapă, până la 30 mai, oferta a vizat jucătorii importanţi din publicitate pentru închirierea a peste 180 de minute pe zi cu drept de subînchiriere pe bază de mandat, iar în a doua etapă, între 30 mai şi 15 iunie, intră în competiţie şi ofertele care acoperă mai puţin de 50% din spaţiul publicitar. În prezent, cotaţia de piaţă outdoor a faţadei Cocor generează un venit pe trimestru de 100.000 de euro, dar odată cu instalarea ledurilor, aceasta ar putea aduce cel puţin 400.000 de euro trimestrial.
Investiţiile cer sacrificii
Capital – Editia nr. 21, data 28 mai 2008