Codecs anunta inceperea perioadei de inscriere pentru cursurile „Managementul Relatiilor cu Clientii” si „Managementul Resurselor Umane”, ce fac parte din programul Certificatul Profesional in Management, dezvoltat in parteneriat cu The Open University Business School din Marea Britanie. Cursurile se adreseaza atat managerilor cat si celor care nu au o pregatire in acest domeniu.

In cadrul cursului Managementul Relatiilor cu clientii participantii vor invata cum „Sa-si inteleaga clientii”, analizand comportamentul acestora, dar si importanta informatiilor furnizate de marketing pentru a imbunatati raspunsul organizatiei fata de necesitatile consumatorilor.

Un alt modul este „Satisfacerea exigentelor clientilor”, ce prezinta abordarile si instrumentele de marketing care trebuie folosite in lucrul cu clientii: cerintele lor, costurile suportate de acestia, comoditatea livrarii (in sensul facilitarii accesului lor la produs), dar si comunicarea cu ei.

Cursantii vor descoperi ce inseamna „Valoarea oferita clientilor” si cum trebuie sa procedeze organizatia pentru a cerceta, dezvolta si mentine pe piata produsele sau serviciile de care clientii au nevoie si pe care le pretuiesc. De asemenea, se va studia „Managementul calitatii”, modelele ce pot fi aplicate in organizatie, dar si influenta activitatii unui manager asupra calitatii produselor sau serviciilor oferite clientilor.

Managementul Resurselor Umane abordeaza principalele aspecte si procesele de baza din acest domeniu, urmarind sa ii ajute pe cursanti sa ia in considerare toate fatetele activitatii de gestionare a muncii oamenilor. Astfel, sunt analizate procesele care duc la motivarea personalului si care influenteaza comportamentul la locul de munca.

Potrivit Rodicai Radulescu, Director Business School Codecs ”participantii vor invata sa-si ajusteze stilul managerial, pentru a obtine cat mai multe rezultate din colaborarea cu colegii si subordonatii”.

Structurat in patru volume, continutul cursului abordeaza „Comportamentul Organizational”, analizand factorii care influenteaza motivarea, comunicarea si continutul muncii, „Recrutarea si Dezvoltarea Personalului”, intrarea intr-o organizatie, supervizarea si sprijinul acordat de manageri pentru evaluarea performantelor si dezvoltarea personalului.

De asemenea, sunt studiate „Formarea si Dezvoltarea Echipei”, analizand avantajele, problemele si tehnicile folosite in munca in echipa, sedintele, situatiile de conflict si alte situatii, precum si „Puterea, Conducerea si Schimbarea”, referindu-se la influenta de care dispune un manager, stilurile de conducere si rolul acestuia in gestionarea unei schimbari.

SURSA: Codecs