Provocările digitalizării și soluțiile Cognition

Cognition răspunde acestor provocări printr-o gamă completă de servicii: de la dezvoltarea de strategii și concepte, la creare de conținut, design UX/UI, social media marketing și influencer marketing. Agenția se remarcă prin abordarea personalizată a fiecărui client, oferind soluții adaptate nevoilor specifice ale fiecărei afaceri, indiferent de stadiul în care se află. Pentru companiile noi sau afacerile în expansiune, scopul principal al unei strategii de marketing digital anuală este creșterea notorietății brandului și atragerea de noi consumatori. Cognition dezvoltă pentru clienţii săi şi campanii care vizează creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților, inclusiv prin dezvoltarea de instrumente proprii, concepute pentru a atinge aceste obiective.

Printre inovațiile dezvoltate de agenție se numără platforma de loializare și CognitionScore, un instrument avansat de optimizare a performanțelor media. În contextul în care costurile pentru atragerea de noi consumatori sunt semnificativ mai mari decât cele pentru păstrarea clienților existenți, platforma de loializare propune soluții eficiente pentru maximizarea impactului activităților promoționale, generând astfel un ROI mai ridicat pentru investițiile în media.

Recunoașterea performanței: premii pentru creativitate și inovație

Agenţia digitală a grupului Godmother a reușit să devină un lider pe piața publicitară din România, obținând numeroase premii pentru campaniile inovative de comunicare online.  Succesul se datorează unei viziuni strategice ce pune digitalul în centrul activităților de comunicare, considerându-l o pârghie esențială ce poate genera rezultate semnificative cu investiții reduse. În mai puțin de 3 ani de la fondare, agenţia a câștigat 12 distincții la competiţii de publicitate la categoriile de strategie, creativitate şi inovaţie.

 

Agenția se remarcă și prin proiecte inedite, precum reconstrucția Bucureștiului în Minecraft pentru Universitatea Tehnică de Construcţii Bucureşti sau crearea primului escape room educațional virtual, URA SkillQuest. 

În decembrie 2024, Cognition a fost premiată la Gala Club Antreprenor, un eveniment care celebrează contribuțiile remarcabile în dezvoltarea antreprenoriatului în diverse sectoare. Premiul pentru creativitate și inovație în publicitate este o validare a abordării agenției, ce combină tehnologia și creativitatea pentru a sprijini antreprenorii să obțină rezultate de afaceri excepționale.

Provocările viitoare pentru antreprenori: 

Viitorul apropriat aduce noi provocări pentru antreprenori, inclusiv integrarea inteligenței artificiale în strategiile de dezvoltare și optimizare a afacerilor. Deși angajarea unui expert digital intern poate fi o soluție viabilă, acest model nu este suficient pentru a răspunde complexității mediului digital actual. Astfel, este crucial ca antreprenorii să se orienteze către parteneriate strategice cu agenții capabile să identifice rapid oportunitățile și riscurile digitale și să le abordeze într-un mod eficient și integrat. 

Cognition este un astfel de partener, cu sprijinul căruia antreprenorii pot asigura vizibilitatea și creșterea afacerii lor, într-un mediu digital în continuă schimbare.