Peste 25% dintre vizitatorii din ultima lună au apelat la posibilitatea de a căuta anumite produse sau brand-uri, conform datelor Answear.ro. Mai mult, clienții ce apelează la funcția de căutare ajung să plaseze comenzi cu 10-15% mai mari decât media generală. Doar în primele patru luni din an, clienții magazinului online au realizat peste 500.000 căutări, vizualizând pagini din 37 de categorii și subcategorii.

Printre expresiile folosite cel mai des în ultima lună pe site-ul amintit se numără ”happy”, ”jeanși din piele”, ”lână” sau ”franjuri”. Alte cuvinte folosite în mod frecvent sunt: Superstar, Rita Ora, Airmax, adidas, Mango, Tommy Hilfiger, rochie, broșe sau exprimări mai detaliate precum ”sandale cu toc” sau ”bluză sport”.

În ceea ce privește segmentarea pe sexe, peste 60% dintre cumpărătorii ce caută produse sunt femei. Atunci când realizează o căutare pe site, doamnele folosesc expresii cât mai detaliate, incluzând numele brand-ului, culoarea, măsura sau chiar tipul de material din care produsul este realizat. Domnii sunt mai pragmatici și se concentrează mai mult pe o anumită gamă de produse, de cele mai multe ori introducând un singur termen. 

În perioada de primăvară-vară, produsele pe care femeile le caută cel mai des sunt bluzele din materiale vaporoase, tricourile, costume de baie și balerinii. Pentru domni, cuvintele ce apar cel mai des în căutările realizate pe site sunt pantofii sport, pantaloni scurți, tricourile și accesorii precum ochelarii de soare, rucsacuri și șepci.