Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) a anunțat că, începând de marţi, 30 aprilie 2013, pune la dispoziţia pasagerilor două terminale touch-screen pentru realizarea comenzilor taxi la Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (AIHCB). Conform oficialilor CNAB, această facilitate va putea fi utilizată gratuit de către pasageri, urmând să înlocuiască integral actualul sistem de taxi la comandă telefonică, după o perioadă de testare de 30 de zile.
Prin intermediul noului serviciu, realizarea comenzilor taxi se simplifică, sistemul utilizând un soft dedicat multilanguage, dar şi o interfaţă grafică intuitivă, accesibilă inclusiv pasagerilor care nu cunosc o limbă de circulaţie internaţională. Primele comenzi de taxi online vor putea fi efectuate marţi, de la orele 11.00, din terminalul Sosiri al Aeroportului Internaţional “Henri Coandă” Bucureşti.
Comenzi taxi prin terminale touch-screen la aeroportul Otopeni
30 aprilie 2013, 09:50
Ultima modificare în 30 aprilie 2013, 12:50
Începând de astăzi, comanda unui taxi din Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, se poate face cu ajutorul a două terminale touch-screen. Facilitatea este, deocamdată, în perioada de teste însă începând cu 30 mai va înlocui integral actualul sistem de comenzi bazat pe apeluri telefonice.
Etichete: aeroport,
comenzi,
Henri Coanda,
otopeni,
taxi
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook