Potrivit unui comunicat al Executivului comunitar, Comisia Europeană a aprobat joi cererea pentru includerea vinului „Adamclisi” din România în Registrul european al produselor cu „denumire de origine protejată”.
Vinul „Adamclisi” va fi inclus pe lista celor 1.170 de vinuri înregistrate deja cu „denumire de origine protejată”
Vinurile produse sub numele „Adamclisi” pot fi albe, roşii sau rose. Acestea sunt produse în Dobrogea, o zonă cu o tradiţie îndelungată în cultivarea viţei de vie. Caracteristicile solului şi ale climei produc vinuri care au în general arome de fructe.
O nouă identitate vizuală şi o amplă extensie a gamei
THE ICONIC ESTATE, parte a Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi alcoolice şi vinuri din România, anunţă o nouă identitate vizuală a vinurilor din gama La Crama şi o amplă extensie a gamei, pentru un ,,look & feel’’ modern şi pentru a acoperi o varietate mai mare de ocazii de consum, ȋn acord cu dorinţele şi nevoile consumatorului şi cumpărătorului.
Produse la Crama The Iconic Estate, din struguri cultivaţi ȋn viile din regiunea Dealu Mare, vinurile La Crama au luat naştere din pasiunea oamenilor de a munci pământul din aceasta zonă, transmisă din generaţie ȋn generaţie.
„Noua imagine transmite cu mai multă expresivitate atributele brandului La Crama, printr-un design dinamic şi modern, care comunică unitatea ȋntregii game, conturând, ȋn acelaşi timp, şi o distincţie prin cromatica diferită, specifică fiecărui tip de vin. Elementul central al identităţii vizuale, paharul din care vinul se revarsă descriind un arc de cerc similar cu litera „C” din denumirea brandului, transmite ȋntr-un mod subtil, plin de simboluri, povestea brandului, ȋntregul ciclu de producţie de la recoltarea strugurilor până la momentul ȋn care vinul ajunge pe masă, contribuind la consolidarea legăturii emoţionale cu consumatorul.
Atât prin elementele de design ȋmbinate armonios şi distinctive, cât şi prin extinderea de gamă, reuşim să ne atingem şi obiectivul de creştere a vizibilităţii la raft, captând cu mare uşurintă atenţia cumpărătorului. Noua identitate vizuală şi extensia de gamă reprezintă o direcţie strategică ȋn dezvoltarea brandului La Crama, care vizează valorificarea unor oportunităţi ale pieţei de vinuri liniştite.” a spus Marinela Popescu, Director de Marketing, Alexandrion Group.
Gama La Crama este completată acum cu 3 soiuri de vin, care ȋnsoţesc experienţele trăite alături de oameni dragi: ieşiri ȋn oraş, la restaurant sau ȋn natură, petreceri, seri tematice, evenimente speciale sau momente liniştite, de armonie şi bucurie, petrecute ȋn atmosfera caldă a căminului şi nu numai. Un vin fresh, cu arome de ananas, grapefruit şi mere, La Crama Sauvignon Blanc, demisec, poate fi consumat ȋn orice moment al zilei şi complimentează ȋn mod ideal feluri de mâncare cu carne albă, fructe de mare sau peşte.
Combinaţia inedită dintre aromele de fructe exotice şi fructe de pădure din La Crama – Rose, demisec, obţinut din Cabernet Sauvignon, surprinde simţurile şi pune ȋn valoare preparate culinare uşoare, aperitive sau carne albă şi salate. Aroma intensă de prune coapte, care se reflectă şi ȋn culoarea puternică a vinului – roşu ȋnchis – recomandă vinul La Crama Merlot, demisec, spre a fi consumat ȋn asociere cu carne roşie, brânzeturi sau paste.