Compania britanica intentioneaza sa devina liderul pietei asigurarilor de viata i urmatorii trei ani
in lumea asigurarilor de pretutindeni, numele Commercial Union este fara idoiala unul care impune respect.
Nici nu s-ar putea altfel. in cei peste trei sute de ani de prezenta activa pe pietele lumii, compania britanica a impus standarde de calitate a serviciilor si a depasit granite de eficienta manageriala, obtinind performante economice cu care putini se pot mindri.
Astazi CGNU, numele grupului i afara granitelor Rominiei, este liderul asiguratorilor din Marea Britanie, una din cele mai mari piete de profil. in acelasi timp, Commercial Union face parte din lumea buna a asiguratorilor din Europa, situindu-se itre primele cinci companii de asigurari de viata de pe batrinul continent. Situatia la nivel mondial nu este cu mult diferita. Cu active care depasesc 300 miliarde USD, reprezentante i 50 de tari si o cifra de afaceri anuala de peste 40 miliarde de dolari, grupul britanic ocupa un onorant loc sase itre companiile de profil.
Dupa o pauza impusa de regimul comunist, Commercial Union este prezenta de putin timp din nou i Rominia. „Vrem sa ne diferentiem de celelalte companii, i special prin profesionalismul angajatilor nostri si prin calitatea serviciilor oferite”, declara Carl Boehr, presedintele Commercial Union Asigurari de viata.
Peste cinci milioane USD investiti pina acum
Dupa doar citeva luni de activitate, orice analist al pietei asigurarilor a putut sa remarce „agresivitatea” strategiei adoptate de compania britanica i abordarea pietei. Primele rezultate n-au itirziat sa apara. intr-un timp scurt, Commercial Union a reusit sa-si creeze o forta directa de vinzari formata din peste 200 de consultanti instruiti dupa standardele companiei; reteaua teritoriala actuala cuprinde agentii ale companiei i sase dintre cele mai importante orase ale tarii, respectiv Bucuresti, Constanta, Brasov, Cluj, Timisoara si Oradea; investitiile de pina acum i Rominia se ridica la peste 5 milioane de dolari, urmind ca acestea sa creasca sistematic, pe masura dezvoltarii companiei.
in ce priveste produsele de asigurare vindute de Commercial Union i Rominia, directorul de marketing, Dan Bold, declara: „Ele sunt aceleasi cu cele pe care le comercializam i toata lumea, fiind adaptate cerintelor identificate pe piata romineasca.” Vorbind de produse, reprezentantii companiei britanice au ica un motiv de mindrie: Commercial Union este compania, care a creat conceptul, unit linked pentru produsele de asigurari, concept ce presupune imbinarea componentei de protectie cu cea de investitie. De ele vor beneficia, evident, si asiguratii romini.
Planurile de viitor ale grupului se iscriu i aceeasi nota a de dinamism. Compania isi propune sa investeasca peste trei milioane de dolari i urmatorul an.
Numarul consultantilor va creste i aceeasi perioada pina la 1.500, urmind ca la sfirsitul lui 2003 sa ajunga la 3.500.
Obiectivul privind vinzarile este de asemenea idraznet. „Ne propunem sa realizam i primul an de activitate un volum de vinzari de 4 milioane de dolari, iar dupa trei ani sa devenim liderul pietei asigurarilor de viata, declara directorul de vinzari Catalin Mitu. Un obiectiv perfect realizabil, tinind cont de valoarea companiei.
Intentiile de viitor ale firmei britanice nu se opresc aici.
Dupa succesul iregistrat i administrarea pensiilor private i Polonia si Cehia, acolo unde Commercial Union este lider de piata, compania intentioneaza implicarea pe aceasta piata si i Rominia, atunci cind legislatia i domeniu va permite acest lucru. Performantele realizate de grup i tarile vecine sunt edificatoare. in Polonia exista 2,5 milioane de persoane iscrise i fondul de pensii administrat de Commercial Union si 1,3 milioane de persoane care au icheiat polite de asigurari de viata la aceasta companie.
Commercial Union experienta si dinamism
16 noiembrie 2000, 12:00
Ultima modificare în 16 noiembrie 2000, 14:00
Compania britanica intentioneaza sa devina liderul pietei asigurarilor de viata i urmatorii trei aniin lumea asigurarilor de pretutindeni, numele Commercial Union este fara idoiala unul care impune respect. Nici nu s-ar putea altfel. in cei peste trei sute de ani de prezenta activa pe pietele lumii, compania britanica a impus standarde de calitate a serviciilor si a depasit granite de eficienta manageriala, obtinind performante economice cu care putini se pot mindri. Astazi CGNU, numele grupului
Etichete: arhiva,
commercial,
Commercial Union,
import,
union
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Armata romina spera sa adune 1.900 miliarde lei din vinzarea bunurilor care nu ii mai folosesc
- Politicieni virtuali
- Suedia nu uita si nu iarta
- Daewoo se ia la trinta cu importatorii
- Muraturile si varza „made in Moldova” acresc Rominia
- UE finanteaza alimentarea cu apa i Iasi
- CNVM face ordine i tranzactii
- Generatia 2000 vrea sa munceasca de placere
- Bazar
- Sandvisurile englezesti ataca de la Baneasa