În 2010, Alitalia a introdus la clasa Magnifica noi meniuri conţinând specialităţi culinare specifice pentru diferite regiuni ale Italiei.
Pentru cea de-a şaptea ediţie a premiilor “GT Tested Reader Survey Awards” au fost intervievaţi peste 25.000 călători la clasa business şi luxury. Premiile “GT Tested Reader Survey Awards” vor fi prezentate pe 18 ianuarie 2011, la New York.
“Suntem onoraţi să primim această recunoaştere. De când am implementat acest nou serviciu la bord în cadrul clasei Magnifica, clienţii s-au declarat foarte multumiţi de calitatea meniului şi a produselor utilizate”, a spus Andrea Stolfa, Executive Vice Presidente Marketing Network and Revenue Management în cadrul companiei Alitalia.
Compagnia Aerea Italia este cea mai mare companie aeriană italiană, cu peste 23 milioane de pasageri, cu o flotă alcătuită din 147 aeronave şi peste 4.500 zboruri care leagă 79 de destinaţii.
Air One este “the smart carrier” din grupul Alitalia, care operează de la aeroportul Milano Malpensa către 10 destinaţii în Italia şi în bazinul Mediteranei cu tarife reduse şi servicii de înaltă calitate. Alitalia este membră Sky Team alliance şi partener al Industry’s Leading Trans-Atlantic Joint Venture, alături de Delta Airlines şi Air France KLM Group.
SURSA: Agerpres