Compania Anheuser-Busch InBev le va oferi irlandezilor bere gratis în funcţie de temperatură

Producătorul berii Budweiser, compania Anheuser-Busch InBev, a dat startul campaniei estivale de promovare pentru iubitorii irlandezi de bere. Conform conceptului, fiecare irlandez va putea primi un litru de bere Budweiser Ice Cold pe gratis, dacă temperatura aerului va depăşi în această ţară 20 de grade Celsius, informează Lenta.ru.

În cazul în care mercurul termometrului se va opri la 18-19 grade, reducerea la bere va fi de 2 euro, iar la 16-17 grade – de 1 euro.

Pentru a beneficia de reducere sau de berea gratis, irlandezii vor trebui să încarce pe smartphone aplicaţia Budweiser Ice Cond Index. Telefonul va emite în mod regulat cupoane electronice, ce vor putea fi folosite în oricare dintre cele 2.500 de baruri şi puburi care participă la campanie.

Cu toate acestea, cupoanele vor putea fi schimbate pe bere doar într-o zi (Index day), de la 13.00 până la 23.59. La o anumită oră smartphone-ul va prezenta barurile situate cel mai aproape de client, unde cuponul va avea o valabilitate de câteva minute.

Budweiser va deveni primul brand din Irlanda care va utiliza în campania de promovare cupoane emise pe mobil. Companii din alte ţări asimilează de asemenea această tehnologie.

Compania Anheuser-Busch deţine şi alte branduri de bere cunoscute: Stella Artois, Skol sau Beck’s. Întreprinderi ale companiei sunt deschise în 30 de ţări, inclusiv în România.
SURSA: Agerpres