Ca parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu din lume, UPC este lider în domeniul inovației în tehnologie și în experiența oferită clienților. Printre premierele aduse de UPC pe piața locală, se numără televiziunea digitală prin cablu (2005), serviciul DVR – Digital Video Recorder (2008), televiziunea de înaltă definiție HD (2009), tehnologia 3D (2011) sau Digital Cardul (CI+) (2012). În 2011, UPC lansează serviciul de Internet cu cele mai mari viteze de download disponibile la acel moment pe segmentul rezidenţial – până la 120 Mbps, investițiile în segmentul de internet continuând de-a lungul anilor, astfel încât astăzi UPC oferă viteze superioare de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire. În 2014, serviciile UPC au devenit disponibile şi în afara casei, prin lansările UPC Wi-Free şi Horizon Go.
Ultimii ani au adus noutăți din perspectiva serviciilor și produselor companiei, dar și a identității vizuale. Din 2015, clienţii de internet UPC au acces la viteze superioare de până la 500 Mbps şi prin Wi-Fi, odată cu lansarea noului modem de ultimă generaţie, Connect Box, iar în 2016, UPC a introdus pe piață platforma video HORIZON, cu funcția Replay, care oferă acces la conținut oriunde și oricând. Anul trecut, compania a lansat noile pachete de servicii: HAPPY HOME şi o nouă identitate vizuală.
„De 25 de ani, investim și inovăm pentru a le oferi clienților acces la cele mai noi tehnologii, multe dintre ele aduse în premieră pe piața din România. Ultimii ani au adus o creștere accelerată pentru UPC, susținută de produse și servicii digitale la cele mai înalte standarde pentru clienții noștri și o nouă identitate de brand care ne consolidează poziția la nivelul pieței.” declară Robert Redeleanu, CEO UPC România și UPC Ungaria.
De-a lungul timpului, UPC a realizat investiții totale de peste 1 miliard de euro în România. Strategia companiei de extindere a rețelei de servicii digitale a adus peste 1 milion de noi gospodării în aria de acoperire în ultimii 4 ani, serviciile UPC România fiind disponibile în prezent în peste 3 milioane de case. De asemenea, investiţiile constante în infrastructura digitală şi inovaţie aduc beneficii clienţilor şi companiilor din România. Beneficiile sociale totale generate de investiţiile UPC România în internet broadband în ultimii 4 ani sunt estimate la 309 milioane de euro, datorate impactului vitezelor mai mari de internet (196 milioane euro), productivităţii crescute (95 milioane euro) şi concurenţei la nivelul preţurilor (18 milioane euro) din România, conform Oxera Consulting.
UPC România își păstrează angajamentul de a aduce viteze superioare de internet prin extinderea rețelei la nivel național, ca parte a inițiativei GigaWorld lansate de Liberty Global în 2016 în toate țările din Europa în care compania este prezentă.