Unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa ceasurilor inteligente este Pebble, iar compania a comercializat peste 400.000 de unităţi, anul trecut, conform CEO-ului, Eric Migicovsky.
Compania Pebble a vândut un număr impresionat de ceasuri inteligente în 2013, peste 400.000, însă odată cu intrarea pe piaţă a unor jucători precum Samsung şi Sony, lucrurile se complică. Eric Migicovsky, CEO-ul companiei, este încrezător şi consideră că Pebble se va putea bate de la egal cu jucătorii mari. “Acum şase ani când am început, piaţa era mică şi plină de scepticism. În prezent, piaţa s-a schimbat şi mă bucur să o văd cum creşte. Ceasurile noastre sunt printre cele mai accesibile de pe piaţă şi recent am lansat un magazin virtual de unde utilizatorii pot descărca aplicaţii. De asemenea, ceasurile noastre suportă, atât sistemul de operare Android, cât şi pe cel iOS, iar competitorii noştri încă nu oferă aşa ceva”, a declarat Eric Migicovsky.
Compania Pebble a avut venituri de 60 de milioane de dolari anul trecut, conform estimărilor celor de la Fortune. Recent, Google şi LG au făcut un anunţ comun legat de intrarea pe această piaţă, însă cel mai aşteptat ceas inteligent este evident cel al americanilor de la Apple. Rămâne de văzut dacă acesta va avea o baterie la fel de bună sau un design la fel de apreciat precum cel al ceasurilor Pebble.