În perioada ianuarie-iunie 2014, Volvo Cars a înregistrat un profit net de 535 milioane de coroane (78 milioane de dolari), comparativ cu o pierdere de 778 milioane de coroane în perioada similară a anului trecut. Veniturile s-au majorat cu 15%, până la 64,7 miliarde de coroane. Numărul vehiculelor livrate a crescut cu 9,5% până la 229,013 unităţi. "Vânzările din primul semestru sunt solide şi încurajatoare", a declarat directorul general Hakan Samuelsson.
China a rămas cea mai mare piaţă pentru Volvo Cars, fiind responsabilă pentru 17% din vânzări. Constructorul suedez a vândut 38.555 de autovehicule în China în primele şase luni ale acestui an, faţă de 28.700 de unităţi în primul semestru al anului trecut, obiectivul companiei fiind să vândă 80.000 de autoturisme în China în cursul acestui an.
În Suedia, a doua mare piaţă a companiei, Volvo este în continuare lider de piaţă cu o cotă de 20%. De asemenea, în Europa vânzările Volvo şi-au revenit după mai mulţi ani de cerere slabă. Constructorul auto suedez a raportat rezultate deosebit de bune în Marea Britanie, Germania şi Olanda.
Constructorul auto Volvo Cars a fost separat de în 1999 de operaţiunile din domeniul camioanelor, motoarelor şi echipamentelor de construcţii ale grupului Volvo. În luna august 2010, conglomeratul chinez Zhejiang Geely Holding a cumpărat Volvo Cars de la grupul american Ford Motor Company pentru aproximativ 1,3 miliarde de euro.AGERPRES