EY România a deschis campania de recrutare de juniori, prin care va angaja 95 de tineri absolvenţi din întreaga ţară. Procesul se va desfăşura pe parcursul a trei luni, timp în care absolvenţii din 2015 şi cei care au absolvit în ultimii doi ani pot aplica online, arată un comunicat remis de companie.
Candidaţii interesaţi de o poziţie entry-level în companie vor interacţiona direct cu specialiştii EY şi cu echipa de recrutare în cadrul a peste 20 de evenimente în sediul EY, în universităţi şi târguri de job-uri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău. Procesul de selecţie va include: pre-selecție a CV-ului, video-recruitment, testări socio-metrice şi, un element de noutate care cu siguranță îi va incita pe candidații dornici de auto-depășire: EY Mega Days – o competiţie dedicată candidaţilor care participă în campania de recrutare din această primăvară. În cadrul procesului de selecție, candidații vor putea cunoaște îndeaproape compania EY România, iar echipa EY va putea evalua atât aspecte care țin de abilităţile verbale, numerice, de limbă engleză ale candidaților, precum şi cele de inter-relaționare specifice activităților individuale şi de echipă ce vor urma pentru finaliști.
Cei 95 de juniori care vor fi selectaţi în această primăvară îşi vor începe activitatea în septembrie 2015, când se vor alătura celor 600 angajaţi care fac parte din echipa EY, în 5 birouri din ţară şi din Republica Moldova.
Cei mai mulţi dintre tinerii care aplică pentru un job la EY îşi motivează alegerea prin posibilitatea de a-şi desfăşura activitatea în echipe multidisciplinare, având acces la resurse globale şi la cele mai bune practici în domeniu. De asemenea, tinerii valorizează posibilitatea de a participa în programe internaţionale de certificare ACCA, ACA, CFA ș.a., pe care EY le oferă noilor angajaţi. Nu în ultimul rând, mediul de lucru flexibil şi posibilitatea de expresie personală prin implicarea în multitudinea de activităţi extra-profesionale atrag din ce în ce mai mulți candidați din generația Y către companie.
Astfel, EY investeşte anual 3.000 de euro în medie pentru formarea fiecărui angajat. Deoarece investiția EY nu este legată de timpul petrecut în companie, ci de contribuția la construirea unei lumi care funcționează mai bine, inclusiv prin educație, EY nu solicită angajaților nicio formă de compensare a investiției în training. Prin urmare, pe lângă expunerea la clienții şi activitățile specifice, candidații care reușesc să acceadă la o poziție în EY vor câștiga atât expertiza, cât şi abilități esențiale pentru cariera lor oriunde în business.
Anul trecut, peste 81 de noi angajați au început activitatea în EY de pe băncile universităţilor și 35 de interni au fost recrutați pe parcursul anului.