Vola.ro, a început ca o agenţie online de vânzare a biletelor de avion, dar în prezent este mai mult decât atât. “Noi nu mai suntem de mult doar o agenţie online de turism, ne-am transformat într-o companie tehnologică”, a declarat Daniel Truică, fondator şi managing partner Vola.ro. Compania oferă pe lângă bilete de avion, pachete turistice, rezervări hoteliere şi vacanţe city-break. Investiţiile în partea tehnologică, dar şi marketing, se ridică la câteva milioane de euro.
Vola.ro a fost desemnată compania de tehnologie cea mai dinamică din Europa Centrală pentru al treilea an consecutiv, potrivit topului Deloitte Technology Fast 50 Central Europe.
În ultimii cinci ani, compania şi-a majorat veniturile de peste 57 de ori, ajungând la aproape 20,8 milioane de euro, la finele anului trecut. Profitul a fost de 83.000 de euro. În 2007, după primul an de funcţionare compania avea o cifră de afaceri de 115.000 euro.
“La început eram trei persoane, acum suntem 52 de oameni. Dacă mă întrebaţi care este secretul, am să vă spun că este greu de de izolat un singur factor care să caracterizeze această creştere pentru că este o combinaţie de factori”, a spus Truică.
În prezent, Vola.ro activează, pe lângă România, în Polonia, Ucraina şi Vietnam.
“Primii patru ani au fost cei mai grei, dar şi cei mai frumoşi. După patru ani, compania s-a maturizat, iar în prezent avem o cotă de piaţă de 35%, a mai spus Truică.