Conform datelor publicate în august, E-Boda deţine o cotă de piaţă de 8,5%, situându-se pe locul doi în topul producătorilor români de tablete. Alexandru Drăgoiu estimează că E-Boda va încheia anul cu o cotă de piaţă de 12% şi peste 20.000 de tablete vândute. În luna august s-au vândut în ţara noastră 12.000 de tablete, iar 1.000 dintre acestea au fost E-Boda.
E-Boda a lansat prima tabletă în luna aprilie a acestui an, iar Drăgoiu declara atunci că vor mai fi lansate până la finele anului încă cinci modele. Compania are deja peste şapte modele în portofoliu şi va mai lansa încă două în luna decembrie, potrivit fondatorului E-Boda.
Pe piaţa românească mai activează alţi doi producători locali, Evolio şi Allview, iar Drăgoiu spune că producătorii românii deţin în prezent 38-40% din piaţă. Piaţa totală de tablete anul acesta este estimată de fondatorul E-Boda la 150.000-160.000 de unităţi, iar anul viitor aceasta se va dubla, ajungând la 300.000 de unităţi.
Cele mai populare produse E-Boda în 2011 au fost, în ordine, televizoarele, ramele foto şi DVD playerele, iar anul acesta pe primul loc sunt tabletele, urmate de televizoare şi rame foto. În ceea ce priveşte DVD playerele, ”acestea încă mai au căutare, dar cu banii pe care îi dai în prezent pe un DVD player portabil îţi poţi cumpăra o tabletă”, explică Drăgoiu declinul acestor aparate.
E-Boda a încheiat 2011 cu o cifră de afaceri de 3,5 milioane euro şi îşi propune pentru anul acesta un avans de 20-25% al veniturilor.