Respectivele locuri rămân deseori neocupate, deoarece pasagerii nu vor să plătească în plus pentru un spaţiu suplimentar de câţiva centimetri.

Deşi nu le permite călătorilor să se aşeze pe aceste locuri mai confortabile, compania le cere pasagerilor de pe rândurile din jur să urmeze instrucţiunile de deschidere a uşilor în caz de urgenţă.

IAA este preocupată de faptul că pasagerii care ar trebui să manevreze aceste uşi nu au voie să se aşeze pe locurile din dreptul lor în timpul zborului.

Şi Asociaţia piloţilor britanici (BALPA) s-a arătat îngrijorată de consecinţele acestei politici asupra siguranţei pasagerilor. Autoritatea aviatică civilă din Marea Britanie a declarat problema "o zonă gri" şi a sugerat companiei irlandeze să îşi revizuiască această politică.

Ryanair s-a aflat, de-a lungul timpului, în centrul mai multor controverse legate de tratamentul aplicat pasagerilor, de suprataxele practicate şi politica agresivă de vânzări în timpul zborurilor.
SURSA: Agerpres