XAPT este un furnizor de soluţii de business oferind consultanţă de implementare, training, customizare şi dezvoltare pentru sistemele Microsoft Dynamics ERP şi CRM.

"Deschiderea unui birou propriu în Bucureşti prin care să răspundem cerinţelor în creştere de pe piaţa din România era un pas firesc în dezvoltarea companiei XAPT. Ne aşteptăm la o piaţă în creştere în toată regiunea Europei Centrale şi de Est în perioada următoare, drept pentru care XAPT trebuia să îşi întărească prezenţa locală pentru a beneficia de oportunităţile din piaţă”, a declarat Daniel Prisăcariu, Business Development Director al XAPT Business Solutions. „Noul birou XAPT va sprijini îndeaproape activitatea de business a clienţilor existenţi şi îşi propune să pună la dispoziţia altor companii expertiza dobândită atât în România cât şi în proiectele din regiune", a adugat acesta.

Compania XAPT a primit distincţia de Microsoft Dynamics ERP Partner of the Year 2011 la nivel global pentru furnizarea de soluţii şi servicii la un nivel de excelenţă. Această distincţie răsplăteşte eforturile XAPT, care a demonstrat că poate oferi în mod consistent, predictibil şi la un nivel de înaltă calitate, soluţii şi servicii clienţilor de Microsoft Dynamics, asigurându-le acestora beneficii semnificative în business în urma investiţiilor în Microsoft Dynamics ERP.

"Ne bucură deschiderea biroului XAPT în România şi avem convingerea că acest lucru va contribui la dezvoltarea pieţei locale pentru soluţiile Dynamics. XAPT vine cu o bogată experienţă în proiecte din întreaga lume, dar şi cu expertiza în implementarea de soluţii specifice anumitor industrii de care şi companiile din România pot beneficia acum la scară mult mai largă", a precizat Ioana Răzvan, Microsoft Business Solutions Lead, Microsoft Dynamics.

XAPT extinde capabilităţile de livrare ale Romsys pe zona soluţiilor Microsoft Dynamics

Romsys şi XAPT au o vastă experienţă pe piaţa românească, aceasta zonă fiind acoperită în ultimii ani prin operaţiuni desfăşurate împreună. XAPT aduce expertiza de Microsoft Dynamics adaptată la complexitatea proceselor unor companii medii şi mari din sectoare precum vânzări, distribuţie, logistică, producţie, servicii, componente auto, activităţi comerciale în zona auto şi utilaje grele.  Printre referinţele majore ale companiei pe piaţa românească se numară Autonet Import, Melinda Instal, Lindab, Renania, Marso, WizzAir, BUNZL, Masterplast sau Diego.

"Încă de la intrarea în cadrul grupului New Frontier, Romsys a început procesul de consolidare a competenţelor, soluţiilor şi referinţelor grupului. Primul pas făcut în această direcţie a fost integrarea în cadrul portofoliului propriu a soluţiilor şi expertizei companiilor membre. Prezenţa în România a XAPT va creşte considerabil capabilităţile de livrare pe plan local a ambelor companii, pe zona soluţiilor Microsof Dynamics", a declarat Horaţiu Berdilă, CEO Romsys.

Cel mai mare client al XAPT pe piaţa din România este Grupul Autonet, liderul pieţei de piese şi servicii din domeniul auto. Autonet şi-a extins recent capacităţile logistice prin deschiderea unui centru de distribuţie în Bucureşti şi implementarea soluţiei integrate iSCM (inteligent Supply Chain Management), dezvoltată de XAPT. Sistemul integrat are la bază soluţia Microsoft Dynamics AX (AXAPTA), completată de soluţiile XAPT pentru managementul eficient al depozitelor şi centrelor de logistică şi distribuţie. Sistemul are peste 460 de utilizatori concurenţi şi peste 160 de terminale mobile cu coduri de bare, catalog de produse disponibil pe web şi sistem de management al comenzilor de la clienţi, fiind capabil să gestioneze volume zilnice de activitate extrem de ridicate.

Cu ocazia deschiderii biroului din Bucureşti, XAPT a lansat şi versiunea românească a website-ului www.xapt.ro, unde potenţialii clienţi pot intra în contact cu reprezentanţii companiei şi afla detalii despre XAPT şi soluţiile de business oferite de aceasta.