Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor românești create pe rețeaua sociala Facebook, lansat la inceputul anului 2011 de Standout și Byte Flux. Indicatorul de loialitate al fanilor activi (engaged) arată cat de des revin aceștia și interactionează cu o anumită pagină, în comparație cu alte pagini sau cu media pe categorie. Acest indicator se alatură celor peste 30 de indicatori de engagement și activitate pe care Facebrands PRO îi analizează pentru peste 14.500 de pagini din România.
Categoriile cu cea mai ridicata rată de engagement în ultimele 30 de zile sunt "Familie & Copii", "Reviste", "Ştiri locale", "Comunități" și "Afaceri locale".
Impactul social al link-urilor (Link Stats) este un indicator optțional, alături de informațiile din secțiunea „Intelligence” despre ad-urile rulate în fiecare categorie, tab-urile folosite și studii de caz pentru campaniile complexe. Prin modulul „Publisher Tracker”, proprietarii de site-uri/bloguri pot vedea performanța socială a acestora în fiecare categorie, iar advertiserii pot compara și acest indicator pentru site-urile/blogurile pe care le folosesc, sau pot obține informații despre interesele si comportamentul utilizatorilor romani de Facebook față de aceste elemente de conținut.
Conform serviciului de analiză Facebrands.ro, în acest moment sunt 3,8 utilizatori de Facebook în România (3.847.600) din care aproape 90% (89,69% și-au declarat orașul de resedință.
Facebrands.ro monitorizează acum peste 14.500 de pagini create pe Facebook de persoane și instituții, arătând creșterea numărului de fani al acestora pe zile și saptamani, împreună cu alte pagini din aceeași categorie.
Companiile românești de pe Facebook vor putea măsura loialitatea fanilor activi
24 octombrie 2011, 13:55
Ultima modificare în 24 octombrie 2011, 16:55
Facebrands a implementat începând de astăzi indicatori și instrumente noi pentru companiile care derulează activități de marketing pe Facebook, care arată loialitatea fanilor activi, impactul social al link-urilor și al site-urilor folosite în campanii.
Etichete: campanii,
companii,
facebook,
impact,
indicatori
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook