Companiile care se confruntă cu probleme precum lipsă de predictibilitate în vânzări și nevoia de a urmări un ciclu de prospectare, efortul mare de vânzare cu o rată de semnare scăzută sau lipsă unui sistem de management al serviciilor sunt cele pentru care opțiunea de CRM reprezintă o soluție salvatoare.

„Vremurile în care aveai un business și așteptai să te caute clienții au apus demult. Acum toate companiile activează pe o piață extrem de competitivă, unde clienții au nenumărate alternative. De aceea o aplicație care poate structura activitatea de vânzare, prin ultimele tehnologii pentru organizarea, automatizarea și sincronizarea proceselor business, poate stabili destul de exact direcția către care afacerea se poate îndrepta pe termen scurt și lung. De asemenea, o problemă cu care ne-am confruntat de-a lungul timpului este gradul de notorietate al CRM-ului. Chiar dacă majoritatea managerilor au auzit de acronim, puțini sunt cei care înțeleg cu adevărat ce posibilități oferă ultimele generații de CRM”, a explicat Călin Butunoi, Product Manager M.O.R.E.

Centralizarea informațiilor legate de un anume client și vizibilitatea maximă asupra stadiului în care se află execuția planului de afaceri reprezintă probleme întâlnite la nivelul oricărei companii, indiferent dacă această este mare sau mică. Fie că este vorba de echipele de marketing, vânzări sau suport tehnic, un management bun al relației cu clienții este esențial pentru desfășurarea în condiții optime a activităților zilnice și aduce întotdeauna rezultate foarte bune pe termen lung pentru întreagă companie.

„Soluţiile de CRM au un impact foarte mare în activitatea firmei, de aceea este esențială promovarea conceptului în continuare. De cele mai multe ori din păcate, decizia de a implementa o soluție de CRM apare în momentul în care business-ul se confruntă deja cu pierderea de contracte și clienți sau pierderea contactelor și istoricului acestora, în momentul în care un om pleacă din companie”, a mai adăugat Călin Butunoi.