In Germania, afacerile marilor companii nu merg foarte bine, acestea traind din plin efectele situatiei economice dificile. Adidas si-a abandonat obiectivele financiare pentru 2009, Henkel a inregistrat un profit net cu 50% mai mic, iar grupul media ProSiebenSat1 a anuntat ca veniturile din publicitate s-au redus dramatic. Numarul doi in producerea otelului, Salzgitter, si-a redus productia cu 30%, iar comenzile din industrie au scazut cu 8% in septembrie. De asemenea, producatorii auto BMW s
In Germania, afacerile marilor companii nu merg foarte bine, acestea traind din plin efectele situatiei economice dificile.
Adidas si-a abandonat obiectivele financiare pentru 2009, Henkel a inregistrat un profit net cu 50% mai mic, iar grupul media ProSiebenSat1 a anuntat ca veniturile din publicitate s-au redus dramatic.
Numarul doi in producerea otelului, Salzgitter, si-a redus productia cu 30%, iar comenzile din industrie au scazut cu 8% in septembrie.
De asemenea, producatorii auto BMW si Daimler au anuntat de asemenea rezultate sub asteptari, precum si compania aeriana Lufthansa.
Singura voce discordanta in contextul pesimismului marilor companii germane este Deutsche Telekom, care isi mentine previziunile si arata ca este increzatoare in viitor.
Sursa: L’Essentiel