Cele mai mici bugete aparţin companiilor din comerţ şi industrie alimentară, iar cele mai mari sunt ale companiilor din media, telecomunicaţii, IT şi servicii financiar-bancare.
Conform unui studiu realizat de compania de consultanţă Valoria Business Solutions, 31% din companiile din comerţ au bugete de 1.000-3.000 de euro/an pentru social media marketing.
Bugetele între 5.000-10.000 de euro/an apar la cele mai multe companii din turism (25%) şi producţie industrială (24%).
Cele mai mari bugete de social media marketing, de peste 10.000 de euro/an, le au companiile din media şi publicitate (33%), din telecomunicaţii şi IT (30%) şi din serviciile financiar-bancare (29%).
Eficienţa marketingului în cadrul reţelelor de socializare este recunoscută de 80% dintre companii, conform studiului Like & Share 2017. De asemenea, 63% dintre acestea spun că social media reprezintă un canal eficient de creare a oportunităţilor de vânzare, dar numai 3 din 10 folosesc social media pentru vânzări.
Creşterea expunerii pe piaţă este cel mai bine reprezentată în turism (22%), construcţii/imobiliare (21%) şi servicii de publicitate/media (20%). În energie/utilităţi pe locul unu sunt, la egalitate, creşterea notorietăţii companiei (15%) şi îmbunătăţirea comunicării cu angajaţii (15%).
Creşterea vânzărilor, ca beneficiu al marketingului pe reţelele de socializare, este cel mai bine reprezentată în sectorul producţiei industriale (12%), iar fidelizarea clienţilor în industria alimentară (18%).