Bugetele companiilor pentru social media marketing sunt cuprinse între 1000 de euro pe an şi peste 10.000 de euro pe an, conform Mediafax.
Cele mai mici bugete aparţin companiilor din comerţ şi industrie alimentară, iar cele mai mari sunt ale companiilor din media, telecomunicaţii, IT şi servicii financiar-bancare.
Conform unui studiu realizat de compania de consultanţă Valoria Business Solutions, 31% din companiile din comerţ au bugete de 1.000-3.000 de euro/an pentru social media marketing.
Bugetele între 5.000-10.000 de euro/an apar la cele mai multe companii din turism (25%) şi producţie industrială (24%).
Cele mai mari bugete de social media marketing, de peste 10.000 de euro/an, le au companiile din media şi publicitate (33%), din telecomunicaţii şi IT (30%) şi din serviciile financiar-bancare (29%).
Eficienţa marketingului în cadrul reţelelor de socializare este recunoscută de 80% dintre companii, conform studiului Like & Share 2017. De asemenea, 63% dintre acestea spun că social media reprezintă un canal eficient de creare a oportunităţilor de vânzare, dar numai 3 din 10 folosesc social media pentru vânzări.
Creşterea expunerii pe piaţă este cel mai bine reprezentată în turism (22%), construcţii/imobiliare (21%) şi servicii de publicitate/media (20%). În energie/utilităţi pe locul unu sunt, la egalitate, creşterea notorietăţii companiei (15%) şi îmbunătăţirea comunicării cu angajaţii (15%).
Creşterea vânzărilor, ca beneficiu al marketingului pe reţelele de socializare, este cel mai bine reprezentată în sectorul producţiei industriale (12%), iar fidelizarea clienţilor în industria alimentară (18%).