Acest lucru va determina și creșterea taxelor de operare și, implicit, o scumpire a biletelor pentru clienții companiilor low-cost. ”Probabil că prețul pe care un pasager îl plătea până acum pentru a călători cu o companie low-cost din Băneasa va crește cu cel mult cinci euro”, au spus surse din cadrului aeroportului Henri Coandă.
”Era de așteptat”, a punctat și Gheorghe Răcaru, director de strategie al operatorului low-cost Blue Air , mai ales că după finalizarea terminalului de business de la Băneasa, încep și lucrările în zona de plecare. ”Probabil că va crește și prețul pe care un călător îl plătește pentru o cursă low-cost”, a subliniat Răcaru.
De altfel, potrivit acestuia, la finele anului trecut  s-a aprobat într-un Consiliu de Administrație ca  taxele de pe Băneasa să fie mai mari decât pe Otopeni începând cu luna martie, urmând ca Băneasa să fie transformat într-un aeroport pentru VIP.
În urmă cu două luni, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat că, odată cu finalizarea lucrărilor de la terminalul de aviaţie generală şi business, cei care doresc să investească în România au la dispoziţie un aeroport modern, cu toate facilităţile.
”Celor care se plâng de mutarea curselor low-cost pe Aeroportul Otopeni le spun că pasagerii vor putea astfel să beneficieze de serviciile unui aeroport modern şi nu de un aeroport care arată ca o autogară’”, a subliniat Boagiu.