De asemenea, Crescendo arată că afacerile sale axate pe soluţii de securitate cibernetică au crescut cu 20%, în 2016, faţă de 2015, menționează Agerpres. Această evoluţie a fost înregistrată în contextul creşterii preocupării companiilor pentru securitatea informaţiilor. Conform unui studiu Cisco, top managerii din toate industriile evidenţiază faptul că inovaţia este îngreunată şi chiar împiedicată în anumite cazuri de temerile legate de securitatea cibernetică. Conform studiului 'Securitatea informatică, factor de creştere pentru companii', 39% dintre aceştia au declarat că proiecte inovatoare au fost oprite din dezvoltare din motive care ţin de riscurile atacurilor informatice.
Prevenţia infracţiunilor informatice nu mai este doar o provocare tehnică, ci una de business, cu implicaţii financiare, juridice şi reputaţionale. Securitatea informaţională şi componenta ei de securitate cibernetică devin teme de discuţie permanente la nivelul conducerii companiilor, iar funcţia directorului IT – şi din perspectiva securităţii – nu mai poate fi privită doar ca o funcţie suport pentru business, ci devine una strategică.
'Securitatea este unul dintre pilonii de bază ai unei afaceri, fără de care evoluţia tehnologică nu este posibilă în termeni de protecţie şi siguranţă a datelor. De aceea, este o parte importantă a strategiei noastre axate pe cloud, alături de ceilalţi piloni strategici: Mobility|IoT|BI şi Software Integration. Punem accent pe evoluţia tehnologică, susţinând inovaţia, în termeni de creativitate, agilitate şi flexibilitate. Doar astfel putem aduce valoare afacerilor clienţilor noştri. Până la sfârşitul anului, compania noastră îşi propune să crească business-ul în soluţii de securitate cu 30%. Securitatea informaţiilor înseamnă mai mult decât securitatea cibernetică, şi mai mult decât setări de sisteme tehnice, programe antivirus şi firewall; înseamnă evaluarea situaţiei şi luarea unor decizii corecte, cu estimarea riscurilor şi a impactului acestora asupra reputaţiei companiei. Rezultatul: clienţi protejaţi şi, cel mai important, creşterea în condiţii durabile a afacerii', arată Marius Tulea, Director General, Crescendo.