Companiile romanesti au nevoie de solutii de afaceri pentru a deveni competitive

Piata de solutii de afaceri si servicii din Romania are un ritm anual de crestere de 25%, chiar de 30% in 2005, informeaza un comunicat SAP citand un studiu recent Pierre Audoin Consultants. Companiile romanesti solicita din ce in ce mai mult aplicatii de gestiune a afacerii, odata cu serviciile complementare adoptarii acestor solutii, pentru a-si mentine pozitia pe piata, si pentru a-si asigura cresterea pe termen lung. Totodata, firmele mici si medii au nevoie de solutii software, care sa le

Piata de solutii de afaceri si servicii din Romania are un ritm anual de crestere de 25%, chiar de 30% in 2005, informeaza un comunicat SAP citand un studiu recent Pierre Audoin Consultants. Companiile romanesti solicita din ce in ce mai mult aplicatii de gestiune a afacerii, odata cu serviciile complementare adoptarii acestor solutii, pentru a-si mentine pozitia pe piata, si pentru a-si asigura cresterea pe termen lung. Totodata, firmele mici si medii au nevoie de solutii software, care sa le sustina cresterea pe termen lung si sa le ofere avantaje competitive.

Companiile medii europene sunt mai puternice decat cele mai puternice companii romanesti si acestea vor intra cu siguranta pe piata romaneasca in urmatorii ani. Prin urmare, companiile romanesti vor avea doua alternative: fie sa devina profitabile si sa intre in competitie prin gestionarea cat mai buna a afacerii, fie sa fie vandute – caz in care solutiile de software de afaceri confera un plus de valoare companiei”, a declarat Metodiu Mehmet, director general FairValue.

Pe baza analizelor si rapoartelor s-a descoperit ca solutiile de business, pentru configurarea carora sunt folosite scenarii, proceduri si teste, reduce cu peste 25% timpul de implementare al solutiilor SAP, iar calitatea suportului acordat utilizatorului creste cu peste 40%. 

Compania SAP detine subsidiare in peste 50 de tari, si are 38.000 de clienti in peste 120 de tari. SAP Romania s-a infiintat in 2002, activitatea sa fiind concentrata pe vanzari si marketing precum si pe dezvoltarea versiunilor localizate ale solutiilor SAP. Compania detinea o cota de 28,3% din piata de solutii software pentru afaceri in 2005 si peste 200 de clienti in tara.  

FairValue este o companie romaneasca care furnizeaza solutii SAP dedicate companiilor medii precum SAP All–in-One, dar si alte solutii SAP din categoria ERP si CRM.


Sursa: Capital 14 Martie 2007