Centrul comercial Plaza Romania isi va extinde suprafata si va fi renovat. Proiectul este conceput de catre Burrows Cave International, companie specializata in proiectarea de centre comerciale, parcuri tematice si proiectarea de spatii destinate cladirilor de birouri.
Conceptul de design interior al Plaza Romania a fost creat de catre Richard Cave, care s-a specializat in ultimii 15 ani in centre comerciale.
Extinderea Plaza Romania consta in construirea unui etaj suplimentar deasupra locatiei actuale a supermarketului G’market. Suprafata G’Market va fi redusa, permitand introducerea unui nou magazin de dimensiuni mari. De asemenea, va fi construit un nou mezanin in acelasi sector, care va fi accesibil de la primul etaj. Locatia unor magazine va fi schimbata, iar mixul de magazine va fi imbunatatit.
De asemenea, centrul comercial va fi complet renovat. Accesul in extensie va fi facil, iar traficul va fi asigurat orizontal, dinspre nivelul sectorului de restaurante şi vertical, prin instalarea unor scari rulante la parter şi la etajul unu, conducand spre zona extinsa.
Lucrarile la extensia Plaza Romania au inceput. Renovarea centrului comercial se va definitiva anul acesta iar partea extinsa a centrului comercial isi va primi vizitatorii la inceputul anului viitor. Pe tot parcursul lucrarilor de extindere, accesul in centrul comercial nu va fi afectat, Plaza Romania continuand sa stea la dispozitia clientilor sai.
Centrul comercial Plaza Romania este situat intr-una din cele mai populate zone ale Bucurestiului, sectorul 6. Centrul comercial a fost deschis in anul 2004 si a devenit una dintre cele mai populare destinatii pentru cumparaturi si distractie din Bucuresti.
Plaza Romania atrage anual peste 13 milioane de vizitatori.
Sursa: Anchor Grup