Procesul de atragere și retenție a clienților s-a schimbat drastic în peisajul modei online în ultimii ani. Datorită multitudinilor de oferte de pe piață și a suprapunerilor de sortimentație și branduri similare la mai multe magazine online, potențialii clienți sunt în măsură să aibă anumite așteptări când caută un produs și se decid să-l cumpere.
Punându-le la dispoziție un segment dintr-o comunitate online care să-i ghideze cu feedback și informații eficiente îi va ajuta să se decidă în a cumpăra anumite produse. Pe de altă parte, însă, clienții noi nu sunt singurii care beneficiază din accesul la o comunitate online. Informațiile aflate din comportamentul lor sunt folosite la stabilirea unor campanii de marketing și comunicare mai eficiente, precum și la reperarea produselor cu potențial și pentru clienții loiali.
Statistici ale comunităților online – solidaritatea este în creștere
- 81% din companii se bizuie pe canale de suport de tipul comunităților online (raport Forrester Research’s 2015 Customer Lifecycle Journey)
- Piata comunităților sociale este așteptată să atingă 23 miliarde de dolari până în 2019 (raport Forrester Research’s 2015 Customer Lifecycle Journey)
- Rata de creștere anuală a platformelor de comunități sociale va fi de 24,3% în anii următori (IDC Law Advisory Firm, 2017)
Comunitatea online Glami România – cum vă poate ajuta
Lansat pe 15 iunie 2017, Glami.ro, singurul catalog online de fashion din România, a înregistrat veniturile anunțate inițial pentru parteneri – 2 milioane de euro – înainte de sfârșitul anului 2017 și continuă creșterea în 2018.
Reprezentanții companiei au afirmat că 2018, primul an plin pe piața din România, ar putea produce o creștere de până la 10 ori a vizitatorilor și, respectiv, clienților noi pentru magazinele online înregistrate, dintre care 40% pentru magazinele online de fashion locale.
În ceea ce privește comunitatea online a Glami, prima de acest fel din România, iată câțiva indicatori de performanță:
- Interacțiune zilnică cu conținutul publicat din partea a peste 1 milion de utilizatori
- Prezența cumulată a mai mult de 500.000 de membri în comunitatea online Glami (structurată cu focus pe conceptul de catalog online, dar și în relație cu subiecte și produse în trend)
- Conținut customizat pentru a promova ceea ce oferă Glami iubitorilor de modă, știri practice și inspiraționale, sfaturi, trucuri și recomandări
Comunitatea online Glami România poate ajuta magazinele online de modă înregistrate pe Glami.ro:
- Să crească recomandările brandului propriu, a modului de vânzare unic și a ofertei magazinului
- Să adune informații și feedback legate de brandul propriu, modul de vânzare unic și oferta magazinului, informații chiar mai captivante decât dacă s-ar folosi o campanie dedicată de customer service
- Să construiască în timp real o conștientizare a brandului propriu către actuali și potențiali clienti
- Să aibă public mai mare pentru mesaje și campanii
- Să aibă o mai mare rată de conversie, atunci când clienții sunt trimiși către platformele proprii de pe Glami.ro
MAI MULTE DESPRE GLAMI ROMÂNIA
Cumpărături online de modă personalizate – în premieră în România
Lansat pe 15 iunie 2017, Glami.ro le oferă cumpărătorilor online o soluție one-stop-shop, posibilitatea de a vizualiza sute și mii de produse și de a găsi rapid produsul potrivit nevoilor, plăcerilor si bugetului propriu.
După 8 luni de prezență pe piață din România, Glami.ro a înregistrat următoarele cifre:
- Un catalog online cu aproximativ 400.000 de produse de fashion
- Peste 60 de magazine înregistrate, printre ele jucători mari de pe piață, cum ar fi FashionUP, Fashion Days, LPP Group, Answear, Zoot, Epantofi.ro
- Peste 90.000 de vizitatori zilnici
- Peste 30.000 de comenzi pentru parteneri
Glami folosește o combinație unică de potrivire automată, astfel încât ofertele să fie împărțite pe categorii, iar vizitatorii să găsească de fiecare dată brandul preferat. Glami este platforma unde servicii de calitate că transportul gratuit, livrarea rapidă, flexibilitatea în ridicarea coletului și returul gratuit fac diferența.
O colecție de atuuri pentru magazinele online de fashion
Magazinele online de fashion din România, fie operate local, fie parte a lanțurilor internaționale, se pot înregistra pe Glami.ro și astfel pot beneficia de trafic crescut și vizitatori interesați de oferta lor de produs, vizitatori care vor deveni clienți pe platformele magazinelor. De asemenea, au posibilitatea licitarii în timp real pentru promovarea categoriilor de interes, în concordanță cu strategiile de marketing și vânzări.
Despre InspiGroup
Glami România a fost a opta țară în care catalogul online de fashion a fost lansat, la mijlocul anului 2017. InspiGroup a crescut de la o echipă de 4 oameni la peste 150 de angajați în 9 țări – după doar 4 ani.
Profitați acum de avantajele pe care vi le poate oferi înregistrarea pe Glami.ro. Înregistrați-vă aici