Daca refuzau sa semneze, li s-ar fi blocat salariile pe ultima luna. Mai mult, concedierea s-a facut fara o evaluare a activitatii lor si fara nici un motiv din partea conducerii - afirma sursele noastre. Cei care au avut parte de acest tratament nu sunt niste ,,juniori,, in piata de publicitate, dimpotriva: Andrei Iovita (art director, creatorul primului spot pentru Ministerul Turismului, care a obtinut doua premii internationale), Dan Gherman (art director), Cristina Sabau (copywriter, cu doi
Daca refuzau sa semneze, li s-ar fi blocat salariile pe ultima luna. Mai mult, concedierea s-a facut fara o evaluare a activitatii lor si fara nici un motiv din partea conducerii – afirma sursele noastre. Cei care au avut parte de acest tratament nu sunt niste ,,juniori,, in piata de publicitate, dimpotriva: Andrei Iovita (art director, creatorul primului spot pentru Ministerul Turismului, care a obtinut doua premii internationale), Dan Gherman (art director), Cristina Sabau (copywriter, cu doi ani vechime in agentie si cu experienta in publicistica de design), Andreea Blaga (art buyer), Mirela Matyas (print manager,
cinci ani in agentie), Dragos Diojdescu (account manager, sapte ani in publicitate, din care patru la DArcy si realizator alaturi de Andrei Iovita al campaniei pentru Ministerul Turismului) si Diana Benko (account executiv BTL). Alina Simpetru, strategic planning director DArcy, a negat faptul ca cei sapte au fost fortati sa demisioneze astfel si ca n-ar fi fost supusi unor evaluari prealabile. Ea a declarat ca ,,motivul concedierilor sau demisiilor de comun acord ca si al noilor angajari este un proces de restructurare care a inceput acum aproape doua luni si se va incheia cat de curand,,. Intrebata daca restructurarea se datoreaza unor dificultati financiare ale agentiei, Simpetru a raspuns ca obiectivul restructurarii urmareste mentinerea eficientei si standardelor DArcy. In ciuda acestor declaratii, planeaza destule semne de intrebare (vezi Codul muncii) asupra modului cum DArcy s-a despartit de cei sapte angajati ai sai.
Licitatie la Televiziunea Romana
Scoaterea la licitatie publica a unor programe ce vor fi incluse in grilele din aceasta toamna ale canalelor TVR s-a bucurat de o mare audienta atat din partea producatorilor din interiorul institutiei, cat si din partea producatorilor externi. Pana la 1 august, data limita de depunere a proiectelor, 119 case de productie si producatori independenti au inregistrat nu mai putin de 174 de proiecte de emisiuni si patru proiecte pentru campaniile de utilitate publica. In acelasi timp, au intrat in licitatie din partea producatorilor interni ai TVR un numar de 220 de proiecte de emisiuni si sase proiecte de campanii de utilitate publica.