Peste 35.000 de bilete au fost vândute deja la cel mai aşteptat concert al acestui an, cel al trupei Bon Jovi. Organizatorii estimează că până la sfârșitul lunii toate biletele vor fi vândute.
La 17 ani de la lansarea piesei „Always“, melodie cu care a cucerit o mare parte din publicul din România, celebra formație americană va concerta pentru prima oară la București. „Open Air Tour“, din cadrul căruia face parte și concertul de la București, a fost desemnat, anul trecut, cel mai bun turneu mondial al unei formații, premiu câștigat de Bon Jovi de două ori în ultimii trei ani.
Printre hiturile ce vor fi interpretate în Piața Constituției din Capitală, se numără „It’s My Life“, „Bad Medicine“ și „Have a Nice Day“. Cu o lună și jumătate înainte de eveniment, peste 35.000 de bilete au fost vândute, iar organizatorii, D&D East Entertainment, estimează că numărul fanilor ce vor fi prezenți la concert va depăși 55.000 de persoane.
„La o lună de la punerea în vânzare a biletelor (ianuarie-n.red), secțiunea «Golden Circle» (segmentul cel mai aproape de scenă – n.red.) a fost «sold out», motiv pentru care am luat decizia să suplimentăm sectorul cu încă 700 de bilete“, spune Denise Săndulescu, director general al D&D East Entertainment.
„Din totalul biletelor puse în vânzare la categoria «normal circle» (a patra cea mai scumpă după prețul biletelor – n.red.) s-au vândut mai mult de 50%. La tribună, procentajul vânzărilor este de 85%, fiind urmată de categoria VIP, cu 50% din bilete vândute. Până la sfârșitul lunii viitoare, așteptăm să anunţăm «sold out»“, adaugă aceasta. Ca orice eveniment de amploare, concertul susținut de Bon Jovi presupune o desfășurare amplă de forțe.
„De obicei, bugetul unui asemenea eveniment este considerabil, având în vedere cerințele exigente ale staffului puse în balanță cu situația economică mai grea în care ne regăsim cu toții“, explică Săndulescu.
Din culisele concertului
Să luăm în calcul doar câteva date: formația și echipa care o însoțește consumă zilnic, în turneu, 500 de căni cu cafea.De asemenea, din echipă fac parte 59 de membri, din care trei sunt tâmplarii responsabili pentru mentenanța scenei, care cântărește 136.077 de kilograme.
În fiecare oraș unde concertează, trupa recrutează 80 de muncitori locali pentru a ajuta la construcția scenei și a producției. Potrivit organizatorilor, discuțiile cu managementul formației au început cu aproximativ un an în urmă, definitivându-se relativ repede și acest lucru, datorită numărului enorm de fani care așteptau trupa la București, oraș pe care, cu siguranţă, Jon Bon Jovi nu-l va confunda ca alți artiști veniți în concerte în Capitală. „Bon Jovi s-a arătat extrem de interesat de istoria țării noastre, cerând astfel un ghid al celor mai importante monumente din București“, spune Denise Săndulescu.
Bon Jovi s-a arătat extrem de interesat de istoria țării noastre, cerând un ghid al celor mai importante monumente din București.
Denise Săndulescu, general manager, D&D East Entertainment
La nivel global, trupa Bon Jovi a vândut mai mult de 125 de milioane de albume și a susținut peste 2.700 de concerte în peste 50 de țări
– 905 kw consumă luminile, sistemele audio și video pe durata unui concert.
– 804 km de cablu folosește trupa în turneu pentru echipamente.
– 18 camioane sunt necesare pentru transportul scenei, echipamentului audio, video etc., garderobei, birourilor etc.
– 8 săptămâni a durat construcția. impresionantului ecran video HD ce va fi amplasat în spatele scenei. Distanța de la un capăt la celălalt al ecranului este de 35 de metri.
– 2.750 de metri de aluminiu sunt folosiți la construcția scenei.
– 2 ținute schimbă Jon Bon Jovi în cadrul concertului .
– 7 chitare folosește cântărețul în turnee (trei acustice și patru electrice).