Consiliul Concurenţei a anunţat că analizează preluarea portofoliului Ozone de către grupul Advent. Activele achiziţionate vizează atât brandul Ozone, cât şi brandurile de produse farmaceutice deţinute de Ozone. Autoritatea de concurenţă analizează operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor economice. O decizie cu privire la aceastǎ opera
Consiliul Concurenţei a anunţat că analizează preluarea portofoliului Ozone de către grupul Advent. Activele achiziţionate vizează atât brandul Ozone, cât şi brandurile de produse farmaceutice deţinute de Ozone.
Autoritatea de concurenţă analizează operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor economice.
O decizie cu privire la aceastǎ operaţiune urmeazǎ a fi luată, conform prevederilor legale, în termen de 30 de zile de la data la care notificarea va deveni consideratǎ efectivă.
În anul 2008 grupul Advent a dobândit controlul atât asupra producătorului român de medicamente Labormed Pharma SA, cât şi asupra distribuitorilor Labormed Pharma Trading SRL şi Coral International SA.
Producătorul de medicamente LaborMed Pharma, deţinut de fondul de investiţii Advent, a anunţat la finele lunii iulie semnarea unui contract de achiziţionare a întregului portofoliu de produse al Ozone Laboratories, precum şi a brandului Ozone.
Ozone Laboratories este deţinut de fondatorii grupului farmaceutic A&D Pharma, care cuprinde distribuitorul Mediplus şi farmaciile Sensiblu, Charles Eid, Ludovic Charles Simon Robert, Roger Akoury şi Walid Abboud.
Prin această tranzacţie, LaborMed Pharma Group a achiziţionat un portofoliu de peste 400 de branduri de produse farmaceutice generice OTC (fără prescripţie) şi RX (cu prescripţie), comercializate în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria, Cehia şi Slovacia, se arată într-un comunicat al companiei.
Portofoliul achiziţionat include branduri precum Algozone, Trachisept, Ceclozone, Extremvit şi Entran. În 2008 portofoliul Ozone a generat o cifră de afaceri de 44 milioane de euro.
SURSA: Consiliul Concurenţei