problema stiintifica posibil de a fi predata in facultate. Criterii de evaluare a proiectelor software participante in concurs:· Sa fie usor utilizabil (usor de incarcat si lansat pe platformele curente fara „cookies” si alte programe auxiliare);· Sa aiba o interfata intuitiva si prietenoasa (ceea ce nu exclude originalitatea);· Sa ruleze pe un sistem de resurse medii (400 MHz, 64 MB RAM), fara timpi de incarcare foarte lungi si fara sa blocheze computerul;· Sa aiba o grafica eleganta si agreabila;· Sa fie centrat pe problema. Materialele didactice trebuie sa ofere informatii relevante si solutii pentru problemele unui anumit domeniu. La fel de important este caracterul flexibil si interactiv al programului. Programul trebuie sa aiba o tema pe care sa o urmareasca, eventual pe teren interdisciplinar;· Sa asigure interactiunea cu utilizatorul. Programul trebuie sa contina o parte practica adecvata obtinerii deprinderilor specifice domeniului in care actiunile utilizatorului produc anumite efecte, in conformitate cu teoria;· Utilizarea multimedia. Invatarea cu ajutorul softurilor educationale poate sa apeleze la mijloace grafice, animatie video sau audio, folosite independent sau in combinatii. Alegerea acestora trebuie sa se faca in functie de continutul si performanta stabilite in obiective.Cei interesati se pot adresa la e-mail CyberEdu@mail.unibuc.ro. Detalii la: https://www.unibuc.ro/ro/bis_cyberLucrarile trebuie depuse pana la data de 15 noiembrie 2003, la serviciul de Relatii Publice al Universitatii din Bucuresti.