"Merită să ridicăm viteza la 160km/h, dar reabilităm o cale ferată convențională deschisă atât transportului de marfă, cât și trenurilor cu călători. E o problemă de capacitate și dacă și viteza trenurilor de marfă va fi adaptată la 120km/h. Viteza rețelei în acest moment, lucrăm cu mai multe tipuri de viteză. Viteza tehnică este de 70 km/h, viteza reală cu opririle este de 50 km/h, viteză comercială pentru călători este de 45 km/h și pentru trenurile de marfă e de 20 km, din cauza restricțiilor pentru protecția muncitorilor", a spus directorul general CFR SA .
Mulţumim partenerilor Vesta, Grampet, Bilka, International Lazar Company şi Patronatului Societăţilor din Construcţii pentru implicarea în susţinerea Conferinţei CAPITAL – Construcţii şi Infrastructură 2016.
EXCLUSIV! Conferința CAPITAL pe Transporturi: Angajații CNADNR vor fi pe șantier
CONFERINȚA CAPITAL Constructor: În domeniul infrastructurii, suntem cu 10 ani în urmă!