Consiliul Concurenţei a autorizat concentrarea economică realizată de către Aegis Media GmbH prin preluarea controlului unic asupra SC Tempo Media Advertising SRL. Autoritatea de concurenţă a analizat operaţiunea notificată, în conformitate cu prevederile Legii Concurenţei şi Regulamentului privind autorizarea concentrărilor economice şi a constatat că prin această operaţiune nu se creează sau consolidează o poziţie dominantă pe piaţa relevantă. Potrivit Legii Concurenţe
Consiliul Concurenţei a autorizat concentrarea economică realizată de către Aegis Media GmbH prin preluarea controlului unic asupra SC Tempo Media Advertising SRL.
Autoritatea de concurenţă a analizat operaţiunea notificată, în conformitate cu prevederile Legii Concurenţei şi Regulamentului privind autorizarea concentrărilor economice şi a constatat că prin această operaţiune nu se creează sau consolidează o poziţie dominantă pe piaţa relevantă.
Potrivit Legii Concurenţei sunt supuse controlului şi trebuie notificate Consiliului Concurenţei, pentru analiza compatibilitatii lor cu un mediu concurenţial normal, operaţiunile de concentrare economică ce depaşesc pragurile valorice prevăzute în acest act normativ. Acestea sunt îndeplinite dacă cifra de afaceri cumulată a agenţilor economici implicaţi într-o operaţiune de concentrare economică depaşeste echivalentul in lei a 10.000.000 euro şi există cel puţin doi agenţi economici implicaţi în operaţiune care să realizeze pe teritoriul României, fiecare în parte, o cifră de afaceri mai mare decât echivalentul în lei a 4.000.000 euro.
Aegis Media (Central Europe & Africa) este o societate membră a grupului Aegis, având ca obiect de activitate prestarea de servicii în domeniul publicităţii, în special consultanţă de planificare media, servicii de media şi achiziţie de media.
În România, Aegis Media deţine întregul capital social al societăţii comerciale Carat România SRL, societate specializată în domeniul serviciilor media.
Tempo Media Advertising SRL, este o societate înfiinţată în anul 2007 şi este activă în sectorul publicităţii, pe piaţa serviciilor media.
Sursa: Consiliul Concurentei