Este vorba despre opt benzinării deţinute de Art Petrol în Bucureşti şi în judeţele Ilfov, Ialomiţa, Dâmboviţa, Teleorman, Giurgiu şi Argeş. Parte a segmentului Downstream Oil din cadrul grupului OMV Petrom, OMV Petrom Marketing opera, la sfârşitul anului 2018, o reţea de 794 de staţii de distribuţie pe piaţa regională a carburanţilor, sub două mărci, OMV şi Petrom, acoperind România (564 de staţii), Republica Moldova, Bulgaria şi Serbia şi oferind o gamă completă de produse şi servicii.
De asemenea, OMV Petrom Marketing activează şi pe segmentul vânzărilor cu ridicată de produse petroliere, deservind o gamă largă de clienţi industriali. În conformitate cu prevederile Legii concurenţei (nr. 21/1996), această operaţiune este o concentrare economică ce depăşeşte pragurile valorice prevăzute de lege, fiind supusă controlului Consiliului Concurenţei. Consiliul Concurenţei va evalua această concentrare economică în scopul stabilirii compatibilităţii sale cu un mediu concurenţial normal şi va emite o decizie în termenele prevăzute de lege.
În iulie, Consiliul Concurenţei a finalizat o anchetă sectorială pe piaţa carburanţilor, care a relevat că în acest sector există un lider care deţine jumătate din piaţă şi care are efect direct asupra modului în care se modifică preţurile cu amănuntul la carburanţi, acesta fiind, de regulă, şi iniţiatorul modificărilor de preţ.
Consiliul Concurenţei nu nominalizează compania, însă lider pe această piaţă este OMV Petrom. Compania este urmată, ca număr de benzinării, de Rompetrol, Lukoil, Mol, Socar şi Gazprom.