Astfel, ȋn perioada 1 aprilie-15 mai, fiecare consultant va lucra, ȋn medie, patru ore pe săptămână pentru a răspunde cererilor primite din partea antreprenorilor. Ȋn majoritatea cazurilor, diagnosticul situației, analiza și eventualele soluții vor fi discutate ȋn cadrul unei echipe de specialiști. Valoarea acestei initiative depășește cu mult 100.000 de euro, raportat la costul orelor de consultanță din piață.
“Suntem conștienți de provocările și dificultățile pe care le ȋntâmpină majoritatea companiilor. Ȋn mod special cele antreprenoriale au de suferit ȋn această perioadă, ȋn care problemele legate de oameni și cele financiare se propagă ȋn lanț, afectând clienții, furnizorii, piața de business, ȋn general. Este un moment ȋn care oricine poate să ajute, trebuie să o facă, pentru că, după această criză, vom avea cu toții, ȋntr-un fel sau altul, de suferit”, a declarat Ovidiu Dȋmbean-Creta, Rector ASEBUSS.
Specialiști din toate domeniile
Echipa de consultanți implicată ȋn acest proiect reunește specialiști cu o experiență bogată ȋn diferite industrii: bancară, telecomunicații, servicii medicale, publicitate, servicii financiare, vânzări online, servicii juridice etc.
Domeniile de consultanță acoperite de practicienii Școlii de Afaceri ASEBUSS și companiei de training Exec-Edu cuprind toate zonele de management și vor putea fi adaptate nevoilor exprimate de companiile interesate. Printre zonele acoperite se numără:
- Identificarea scenariilor de afaceri (Business continuity plan);
- Identificarea strategiei de resurse umane și managementul costurilor cu resursele umane (People continuity plan);
- Restructurarea portofoliului de produse;
- Adaptarea structurii companiei și a structurii de vânzări la situația actuală;
- Coaching pentru echipa de bord/echipa executive;
- Participare gratuită la webinarii de managementul afacerii;
- Business process re-engineering vs. Business process optimization;
- Managementul costurilor ȋn situații de criză;
- Managementul riscurilor și evaluarea impactului financiar;
- Management de proiect pentru situații de criză; kit de organizare internă;
- Decizii de business, modele de afaceri, planul de afaceri;
- Continuitatea și dezvoltarea afacerii pe timp de criză;
- Productivitatea personală, managementul timpului;
- Managementul schimbării;
- Managemenul vânzărilor;
- Marketing online;
- Facilitarea inițiativelor de reproiectare a proceselor sau de redefenire a priorităților stategice;
Restructurarea companiei
Asociația absolvenților ASEBUSS – Business Club (powered by) ASEBUSS – va organiza, de asemenea, periodic, o serie de evenimente online, ȋn care vor fi discutate subiecte de actualitate și posibile soluții pentru diferite industrii, ȋncepand cu cele mai afectate de pandemia de coronavirus. Primul eveniment, pe teme de fiscalitate și contabilitate, a avut loc la finalul lunii martie.
“Actualul context ne pune ȋn situația de a scrie și rezolva studii de caz ȋn timp real, ȋn echipă, un mod de lucru cu tradiție ȋn școala noastră. Nu există un moment mai potrivit decât acesta ȋn care să faci parte din comunitatea ASEBUSS”, a completat Bianca Ioan, Director Marketing și Vânzări ASEBUSS.
Studenții ȋnscriși ȋn programele Executive MBA și Entrepreneurial MBA beneficiază de sprijin și consultanță ȋn cadrul fiecărui proiect individual, pe situația reală din cadrul companiei ȋn care lucrează sau pe care o dețin. Suplimentar, ȋntreaga echipă de profesori este disponibilă pentru suport și consultanță, inclusiv pe probleme cu care se confruntă participanții MBA ȋn activitatea zilnică.
ASEBUSS este primul furnizor de programe MBA româno-americane din România, cu activitate pe piața serviciilor de business education ȋncă din 1993. În prezent, derulează două programe – Executive MBA și Entrepreneurial MBA, ambele în parteneriat cu universități americane de prestigiu. ASEBUSS are cea mai mare comunitate de alumni din România – peste 1.500 de manageri și antreprenori. Absolvenții ASEBUSS conduc companii mari din domenii precum farma, retail, producție, bancar sau IT.