30 ianuarie 2023 Anul 2022, plin de provocări pentru piața auto. Cum a arătat piața mașinilor second-hand anul trecut
30 ianuarie 2023 Deloitte: Numărul litigiilor a crescut, încrederea în instanțele de judecată s-a îmbunătățit
27 ianuarie 2023 ChatGPT și securitatea cibernetică – scrisori de phishing convingătoare și malware personalizat
27 ianuarie 2023 Europa, cel mai mare producător de hidrogen verde. Totul s-ar putea transforma până în 2030
26 ianuarie 2023 Sectorul imobiliar a fost cel mai activ de pe piața locală de fuziuni și achiziții din 2022. Investitorii strategici continuă să domine piața
26 ianuarie 2023 Anunțul momentului pentru cei care au cont la bancă! Este informația momentului în România
25 ianuarie 2023 Clienţii eMAG din România, Ungaria şi Bulgaria au preferat să plaseze comenzi de pe telefonul mobil (Studiu)
23 ianuarie 2023 Mușat & Asociații: Criptoactivele, simplu trend sau elemente-cheie în dezvoltarea pieței digitale?
23 ianuarie 2023 Protecția datelor auto nu este neapărat în interesul publicului. De unde apare paradoxul?
20 ianuarie 2023 Deloitte: Trei sferturi dintre companii au crescut investițiile în sustenabilitate în 2022
19 ianuarie 2023 Creșterea sancțiunilor, cea mai importantă modificare a Legii privind regimul deșeurilor
19 ianuarie 2023 XTB România: ETF-urile și activele din tech, printre cele mai tranzacționate instrumente cu deținere din 2022
18 ianuarie 2023 Colliers: Cele mai importante predicţii pentru piaţa imobiliară în Europa Centrală şi de Est în 2023
18 ianuarie 2023 Piața de fuziuni și achiziții a atins un nivel record în 2022 în România. Analiză Deloitte
16 ianuarie 2023 XTB România: Inteligența artificială – oportunitate sau amenințare pentru forța de muncă?
13 ianuarie 2023 România, vârf de investiții în 2022. Piaţa imobiliară comercială a rămas relativ stabilă în majoritatea țărilor CEE
13 ianuarie 2023 Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară. Studiu EY
12 ianuarie 2023 Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre o dominație a vânzărilor. Analiză EY