Potrivit unui studiu recent, realizat cu ajutorul a 600 de respondenți din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 și 60 de ani, cei mai mulți români nu acordă importanța cuvenită sănătății orale în comparație cu alte afecțiuni și evită verificările dentare. De asemenea, cei mai mulți dintre ei ajung la dentist prea târziu.
Pornind de la această statistică, Oral-B își propune să ofere informații utile despre obiceiurile bune de îngrijirea orală pe platforma dedicată acestui program- www.lunaoralb.ro, împreună cu detartraje și consultații gratuite.
Pentru a putea beneficia de aceste servicii participanții trebuie să acceseze platforma www.lunaoralb.ro, unde vor primi un cod pe care ulterior îl vor folosi în clinicile partenere. Lista clinicilor stomatologice partenere cât și informațiile privind regulamentul campaniei pot fi găsite pe https://bit.ly/2g5f26f.
„Ne bucură să vedem că un brand global precum Oral-B se implică în promovarea igienei orale în țara noastră. Îi invităm pe români să se înscrie în program și îi așteptăm în clinicile stomatologice partenere” , a declarat Prof. Dr. Rodica Luca, președintele Uniunii Naționale a Asociațiilor Stomatologice.
„Prin această campanie dorim să atragem atenția asupra importanței sănătății orale și să contribuim astfel la îmbunătățirea vieții românilor. Împreună cu partenerul nostru de încredere, Uniunea Națională a Asociațiilor Stomatologice, ne propunem să ajungem la cât mai mulți oameni și să continuăm să protejăm zâmbetele frumoase și sănătoase ale românilor.” a declarat Irina Ioniță, Brand Manager Oral Care SEE în cadrul Procter & Gamble.