Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România, explică rezultatele, performanțele și provocările întâmpinate în primul trimestrul al anului. 

  • Care au fost noutățile care au înnoit portofoliul Nestlé România în primele trei luni ale anului?

Principala noutate a primului trimestru a fost lansarea noii game de tablete de ciocolată KitKat, un concept inovator în segmentul de tablete de ciocolată, cel mai mare segment din categoria de dulciuri. Noile tablete de ciocolată KitKat sunt concepute cu cele mai recente tehnologii inovatoare și folosind expertiza noastră internă în ciocolată. Acestea sunt disponibile în trei arome diferite: ciocolată dublă, alune și caramel sărat. 

  • Care a fost produsul sau brandul din portofoliul Nestlé România care a performat cel mai bine în trimestrul 1 al anului 2025? 

Toate categoriile au contribuit la creșterea bună înregistrată de Nestlé România în trimestrul 1 din 2025, putând evidenția o performanță peste medie a produselor din categoriile dulciuri, cafea și mâncare pentru animale de companie. 

  • Ce proiecte de implicare în comunitate a derulat Nestlé România în trimestrul 1?

Programul educațional „Traista cu sănătate – Educație pentru un stil de viață sănătos” organizat de Fundația Tradiții Sănătoase și susținut de Nestlé a înregistrat rezultate remarcabile în ceea ce privește îmbunătățirea obiceiurilor alimentare ale copiilor din școlile care participă la acest proiect. De asemenea, cele trei programe educaționale „Și eu trăiesc sănătos – SETS!”, Planeta Albastră Contează pe Tine – PACT și PURINA Pet School derulate prin Fundația PRAIS au ajuns în 419 școli din 35 de județe și 280 de localități urbane și rurale.

În plus, în trimestru 1, 2025, Nestlé România a donat 12 tone de produse către partenerii noștri de la Banca pentru alimente. 

  • Care a fost principala provocare în această perioadă?

Piața bunurilor de larg consum depinde de evoluția generală a economiei și a puterii de cumpărare. Prognoza este de creștere economică în continuare, ceea ce va ajuta business-urile din România. Cu toate acestea, trebuie să demonstrăm competitivitate și mai mare pentru a ne menține în preferințele consumatorilor. Ne pregătim întotdeauna cu mai multe scenarii pentru a răspunde noilor tendințe de piață și comportamentului actual al cumpărătorilor, având mereu în minte binele consumatorilor și al angajaților noștri.