2013 pare a fi anul schimbărilor în grupul deținut de omul de afaceri Ion Țiriac. După ce, în urmă mai puțin de două luni, Leonard Leca a preluat funcția de CEO de la Petru Văduva, începând din această săptămână, Țiriac Holdings are și un nou director de marketing.
Țiriac Holdings, unul dintre cele mai mari grupuri din România, cu activități în domenii precum aviaţie, imobiliare, industrie auto, energie şi servicii financiare, trece prin schimbări majore. Din această săptămână, funcția de director de marketing a fost preluată de Dana Bărbulescu, fost marketing și PR manager al companiei Hyundai Auto România, parte a aceluiași grup.
Noul director de marketing al Țiriac Holdings a avut o activitate bogată în cadrul grupului pentru care lucrează încă din 2007. Deținând mai întâi funcția de marketing și PR Assistant la Romcar, compania importatoare la acea vreme a mărcii Ford și parte a holdingului, Dana Bărbulescu, a avansat în funcția de marketing & PR Specialist în 2008 pentru ca, la începutul lui 2010, să treacă la o altă firmă din cadrul Grupului Țiriac, Hyundai Auto România. Din ianuarie 2011 și până acum câteva zile, actualul director de marketing al Țiriac Holdings a deținut funcția de marketing și PR manager al importatorului mărcii coreene Hyundai în România.
La 1 iunie 2013, în cadrul Țiriac Holdings a mai avut loc o mutare importantă. Atunci, atribuțiile fostului CEO, Petru Văduva au fost preluate de Leonard Leca, director financiar al grupului. În prezent, Țiriac Holdings reunește peste 40 de companii private autohtone, activând în următoarele sectoare principale: auto, imobiliare, servicii financiare, leasing, transport aerian și energie. Pe lângă acestea, grupul desfășoară activități în câteva domenii conexe – servicii de pază și protecție, property management și servicii de media.
Citește și: