Grupul sud-coreean de sprijin, Cetățenii Uniți pentru Suveranitatea Consumatorilor, a acuzat Apple în plângerea depusă de distrugerea proprietății și fraudă.
"De dragul fanilor săi loiali, Apple trebuie să-și asume responsabilitatea pentru încetinirea iPhone-urilor", a declarat Paron Soon-jang, un reprezentant al grupului.
Procuratura din districtul central din Seoul a refuzat să comenteze atunci când a fost întrebată dacă va lansa o investigație asupra Apple în urma plângerii din partea grupului de consumatori.
Apple Coreea, subsidiara sud-coreeană a companiei tehnologice din S.U.A., nu a fost imediat disponibilă pentru comentarii.
Compania din California a recunoscut în luna decembrie că software-ul iPhone poate încetini unele telefoane cu probleme de baterie și și-a cerut scuze pentru această problemă. Cu toate acestea, compania a anunțat că nu a făcut nimic pentru reducerea în mod intenționat a duratei de viață a oricărui produs Apple.
Apple va realiza o actualizare software care le va permite utilizatorilor să dezactiveze o caracteristică care încetineștete telefoanele iPhone atunci când bateriile sunt scăzute, a declarat directorul executiv, Tim Cook.
Corpul antitrust al Italiei a declarat joi că a deschis o anchetă asupra afirmațiilor potrivit cărora Apple și Samsung Electronics Co Ltd au folosit actualizări de software pentru a-și încetini telefoanele mobile și pentru ai împinge pe clienți să cumpere noi dispozitive.