Cosmetic Plant a fost desemnată expozant de top de către compania de cercetare de piaţă americană Fashion Snoops New York, dintr-un număr de 2.500 de expozanţi, care au participat la cel mai mare târg de cosmetice din lume - Cosmoprof Bologna.
'Cosmoprof Bologna este cel mai mare târg destinat industriei de cosmetice din lume, iar Cosmetic Plant a participat în ultimii 15 ani la fiecare ediţie, ca vizitator sau expozant. Decizia de fi expozanţi a venit în contextul în care ne dorim o lărgire la exporturilor şi intrarea pe noi pieţe internaţionale', arată Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Cosmetic Plant a prezentat în cadrul târgului patru dintre gamele companiei – Bioliv, GreenStem, Lift UP şi Argan – şi a observat un interes ridicat al vizitatorilor prezenţi la târg pe parcursul celor patru zile. Compania de cercetare de piaţă şi de setare a trendurilor în industria de lifestyle Fashion Snoops New York a desemnat Cosmetic Plant printre principalii expozanţi pe segmentul de skin-care din cadrul evenimentului.
Potrivit analizei realizate de compania newyorkeză, Cosmetic Plant a avut inspiraţia de a prezenta în cadrul târgului produse ce conţin ingrediente naturale care au rolul de a satisface cât mai multe dintre nevoile tenului.
De asemenea, Fashion Snoops New York a apreciat, în urma testării, atributele a trei dintre produsele prezentate la târg. Astfel, crema antirid de zi Bioliv Antiaging a fost felicitată pentru mixul de ingrediente şi pentru proprietăţile sale de regenerare a tenului. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a fost analizată ca fiind un produs cu proprietăţi ridicate în menţinerea proceselor de recuperare naturale ale pielii, în timp ce Gelul Lift instant Lift UP a primit aprecieri pentru efectul imediat pe care îl are.
'După ce produsele noastre – crema antirid de zi Bioliv Antiaging şi crema GreenStem antiaging de zi matifiantă – au fost premiate de către Monde Selection în cadrul World Quality Selections, aprecierea Fashion Snoops New York vine ca o confirmare în plus a calităţii produselor noastre. În plus, gama Lift UP a fost foarte bine primită la târg, fiind lăudată de către cei care ne-au vizitat standul pentru designul fresh, modern şi elegant, dar şi pentru ingredientele active ce le conţine', arată Susana Laszlo.
Suzana Laszlo a reamintit că, în 2015, Crema antirid de zi Bioliv Antiaging a obţinut Trofeul Internaţional al Înaltei Calităţi (International High Quality Trophy) şi, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award, în timp ce Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câştigat, în 2014 şi 2015, distincţia Gold Award.
Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înfiinţată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienţă de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi ştiinţei şi a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.
Recunoscută şi la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internaţional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection.
Produsele companiei sunt exportate în Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărţite în 14 game sortimentale grupate în funcţie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, anticelulită, îngrijirea părului).
Sursa: Agerpres