Este un om foarte bine organizat, face totul cu bucurie și încredere și nu lasă nimic la voia întâmplării, dovadă stă Ivatherm, brandul pe care l-a creat și care i-a adus multe satisfacții. Rucsandra Hurezeanu crede că succesul este un drum și nu un moment. ”Atunci când ști unde vrei să ajungi, cum o vei face este doar o chestiune de timp. Asumarea de riscuri și dorința permanentă de a învăța, de a aduce schimbări progresive în organizație sunt comune cu succesul meu”, mărturisește antreprenoarea.
Faptul că modelul său de business este mai puțin obișnuit, întrucât dermacosmeticele Ivatherm sunt produse în Franța, îmbinând resursele noastre naturale cu cele mai recente inovații cosmetice ale țărilor avansate, iar ulterior vândute în România, o ține mereu în mișcare. Pare lesne de înțeles, că munca îi ocupă o mare parte din timp, însă cu toate acestea ea reușește să găsească echilibrul între timpul petrecut la seviciu și cel cu familia. Rucsandra Hurezeanu a studiat medicina și afaceri în străinătate și a lucrat mult timp în industria farmaceutică. De profesie medic, ea spune că un loc de muncă în Franța îți dă foarte multă încredere în propriile forțe. A petrecut mult timp peste hotare. Timp foarte bine investit, întrucât, susține ea, a pregătit-o pentru compania pe care a fondat-o în 2005. Atunci când a văzut o oportunitate într-un un ingredient aparent simplu, apa termală de la Herculane, care, acum stă la baza unui business profitabil, fiind ingredientul activ principal al produselor Ivatherm.
“Eau thermale de Roumanie”
Printre cele mai mari realizări ale sale se află faptul că a demonstrat că apa termală de la Herculane este cea mai bună apă din țară pentru pielea sensibilă cu multe studii clinice, prezentate la Congresele internaționale de dermatologie. „Îmi amintesc cu plăcere cum cu doi ani în urmă, am participat ca în fiecare an la cea mai importantă întâlnire a industriei cosmetice din Franța, la Beyond Beauty Paris. Plimbându-ne printre standuri, Alain Fructus, consultantul nostru pentru cercetare și dezvoltare se întoarce brsuc incintat spre mine să-mi prezinte o doamnă în jur de 60 ani, subțirică, cochetă, așa cum sunt majoritatea franțuzoaicelor spunând « Voila c’est Francine! cea care a făcut studiile voastre pe apa termala Herculane acum 8 ani ». Francine mă ia de mână, înmărmurită și extaziată «Ce mult mă bucur că am ocazia să vă cunosc. Apa voastră termală este extraordinară, foarte bogată în minerale, extrem de particulară și de benefică pentru piele. Mi-a făcut mare placere să lucrez cu ea. De altfel o păstrez încă în frigider!» …« Cum? O păstrați în frigider de 8 ani?», am întrebat “Da, am făcut la un moment dat curățenie între materiale și n-am aruncat-o. Mi-am spus : Sunt sigură că voi mai lucra într-o zi cu această apă.” O am într-un borcan pe care scrie «Eau thermale de Roumanie»”.
La ora actuală, brandul său este comercializat în zece țări cu peste 300.000 de produse vândute anual. În România, pe piața dermo-cosmetice, Ivatherm deține 10% cotă de piață.