”Într-o perioadă în care cu greu mai putem discuta despre creșteri, mediul online rămâne un segment privilegiat și nu este de mirare că tot mai multe companii locale aleg să își extindă sau să-și focuseze activitatea pe internet. Dintre acestea, cu siguranță viitorul aparține celor care aleg azi să trateze creșterea vizibilității pe motoarele de căutare, și în mod special în Google, ca pe o investiție strategică”, a declarat Cosmin Negrescu, General Manager, SEO monitor.
Conform studiilor realizate recent de companie, a nu fi prezent în rezultatele Google nu înseamnă doar pierderea unor potențiale comenzi, ci și pierderea definitivă a unui segment de clienți, aceasta în contextul în care costul de fidelizare al unui client este întotdeauna mai mic decât cel de achiziție a unui client nou. Promovarea pe motoarele de căutare – Search Engine Marketing-ul – are două ramuri: generarea de trafic plătit și generarea de trafic organic. Din experiența noastră utilizatorii obtinuți din trafic organic ajung la un cost de achiziție per client de până la 10 ori mai mic decât în cazul traficului platit. De aceea ne-am gândit să oferim participanților la eveniment ocazia să afle informații practice legate de creșterea organică a vizibilității în Google – nu vom insista pe a explica ce înseamnă optimizare pe motoarele de căutare, ci pe cum trebuie abordat acest serviciu astfel încăt să funcționeze pentru ei ca o soluție de creștere pe termen lung”, a continuat Cosmin Negrescu.