Cartela Frog este activată cu o reîncărcare de cel puţin 4 euro. Prin intermediul Cartelei Frog, utilizatorii pot beneficia de un bonus de 48 de euro (1 euro bonus / lună pentru o perioadă de 48 de luni, primit la prima reîncărcare de minim 4 euro, în cadrul lunii respective).

Odată ce Cartela Frog este achiziţionată, utilizatorii pot activa extraopţiunea care merge dincolo de pachetele tradiţionale ce includ servicii de voce şi SMS, oferind soluţii avansate de comunicare, într-un singur pachet.

“Frog a fost conceput pentru tinerii moderni şi activi, care folosesc telefonul mobil ca pe un portal de comunicare şi divertisment şi care apreciază o soluţie de comunicare inteligentă. Cu Cartela Frog, oferim clienţilor noştri, în premieră pentru piaţa de telecom din România, un pachet atractiv de comunicare, respectând-ne promisiunea de a oferi cele mai relevante soluţii de comunicare, într-un mod accesibil. Iar acesta este doar începutul. Sub umbrela Frog vor mai fi lansate multe alte surprize incitante.” a declarat Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing şi Comunicare, Cosmote România.

Cosmote România avea 6,7 milioane de clienţi la 30 septembrie 2010. Lansată în 2005, Cosmote România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, operatorul şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, Cosmote România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu.