Suma oferită ONG-urilor reprezintă o parte din veniturile provenite din SMS-urile trimise de Anul Nou 2013.
"Pentru al cincilea an consecutiv, suntem mândri să ne implicăm clienţii într-unul dintre proiectele noastre de suflet şi să sprijinim astfel încă o dată programele realizate în beneficiul copiilor defavorizaţi. Avem datoria de a proteja şi ajuta copiii, deoarece aceştia sunt viitorul societăţii în care trăim. Educaţia şi asistenţa socială pentru dezvoltarea copiilor reprezintă doi dintre principalii piloni ai unei societăţi sănătoase şi sperăm că aceste fonduri vor face diferenţa în proiectele organizaţiilor ce urmează a fi selectate", a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Senior Manager, Cosmote România.
Începând de luni, ONG-urile care dezvoltă proiecte pentru îngrijirea copiilor pot aplica pentru finanţare pe site-ul companiei, datele urmând să fie trimise împreună cu o scrisoare de intenţie, până la data de 12 aprilie 2013, inclusiv.
Cosmote România va selecta dintre aplicanţi până la opt câştigători, aceştia urmând să primească până la 5.000 euro fiecare. Această sumă va fi folosită pentru proiectele educaţionale, de îngrijire şi/sau consiliere pentru copiii bolnavi sau defavorizaţi, pe care organizaţiile selectate le vor implementa în 2013, aşa cum au fost descrise în aplicaţie. Câştigătorii vor fi anunţaţi până pe 9 mai 2013.
Anul trecut, aproximativ 29.000 de copii defavorizaţi au beneficiat de ajutorul oferit de Cosmote România, prin intermediul proiectelor dezvoltate în 2012 de ONG-urile care au primit câte 5.000 euro fiecare în cadrul celei de-a patra ediţii a programului ‘Mesaje de iubire’. De la lansarea programului în 2008, operatorul a oferit de-a lungul primelor patru ediţii, un total de 185.000 euro către 17 organizaţii non-guvernamentale implicate în îngrijirea copiilor.
Cosmote România avea aproximativ 6,3 milioane de clienţi la 31 decembrie 2012. Lansată în 2005, operatorul oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. Cosmote România este divizia locală a Cosmote Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20,4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România.