Cosmote România, numărul trei pe piaţa locală telecom, îşi anunţa în urmă cu 7 ani lansarea operaţiunilor comerciale în România.
 
“În era comunicării, trebuie să fii rapid şi agil în anticiparea mişcărilor din piaţă, atât ale clienţilor, cât şi ale concurenţei. Pentru noi, aceşti 7 ani înseamnă în primul rând o îmbunătăţire constantă şi transpunerea eficientă a expertizei şi a atuurilor noastre în cele mai bune oferte pentru clienţii noştri. Rezultatele obţinute până în prezent, incluzând aici şi poziţia de lider în portabilitate, ne confirmă că am ridicat ştacheta industriei şi că suntem un partener de încredere. Angajamentul nostru va continua să se concentreze pe extinderea infrastructurii, îmbunătăţirea acoperirii şi dezvoltarea de noi servicii şi oferte, pentru a aduce şi mai multă valoare şi pentru a creşte amprenta pozitivă a companiei pe piaţa de telecom din România”, a declarat  Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote România.

Cosmote România a început cu o echipă de 350 angajaţi şi, de-a lungul anilor, a ajuns la o echipă de aproape 1.400 de profesionişti şi specialişti dedicaţi. Compania a crescut rapid şi a devenit unul dintre cei mai importanţi operatori de telefonie mobilă din România, cu 6,4 milioane de clienţi la 30 septembrie 2012.
În 2012, Cosmote România a fost primul operator de telefonie mobilă care a oferit acces la comunicare nelimitată, prin lansarea abonamentului No limit, adresat clienţilor persoane fizice. Focusul companiei pe segmentele business şi de date, care va continua şi în 2013, a fost de asemenea notabil odată cu lansarea abonamentelor Cosmote Business şi a serviciului Dolce Mobile TV, în parteneriat cu Romtelecom.

Iată câteva dintre cele mai importante repere ale companiei din ultimii 7 ani:

După lansarea operaţiunilor, în decembrie 2005, Cosmote revoluţionează telefonia mobilă prin Cartela 2000, în martie 2006. Următorul an aduce prima ofertă în colaborare cu Romtelecom; în 2008, Cosmote a lansat în România primele abonamente cu pachete diferenţiate de minute în reţea şi în afara reţelei, sub portofoliul Cosmote Full Option. Acelaşi an a adus şi alte noutăţi: oferta comună Cosmote Romtelecom Fix-Mobile Unlimited, adresată persoanelor fizice, Convergent 1000/Unlimited for business, portofolliul Cosmote Business, împreună cu extraopţiunea  Business Group (convorbiri nelimitate într-un grup de apropiaţi) şi alte premiere pe piaţă, precum extraopţiunea Talk and Get – vorbeşti 5 minute, primeşti alte 60 de minute.

În  2009, Cosmote a lansat portofoliul Business Share, şi apoi Roaming Travaler, prima extraopţiune de acest tip disponibilă pentru abonamente (care ulterior a fost extinsă pentru cartela prepaid), o premieră pe piaţă, Web‘n’walk şi multe altele. Ca urmare a achiziţiei Telemobil, Cosmote a lansat în 2010 Connect EVDO, prima cooperare pe partea de servicii în bandă largă, precum şi noul brand de cartelă preplătită, Frog. Au urmat după acestea mai multe oferte noi: portofoliul Cosmote Perfect pentru Tine (primul portofoliul complet flexibil de pe piaţă); conceptul unic care oferea, pentru prima dată în România, posibilitatea de a utiliza minutele Cosmote incluse în pachetul de servicii către reţeaua fixă Romtelecom; oferta Quadplay (în magazinele Germanos); aplicaţia web MVPN Budget Control  pentru clienţii business.

Anul 2011 a debutat cu serviciul de notificări prin SMS pentru Facebook şi Twitter, un nou portofoliu Cosmote XS-XXL, apoi a continuat cu campaniile realizate în colaborate cu BCR şi Unilever, culminând cu prima campanie naţională cu o aplicaţie cunoscută la nivel mondial – Angry Birds. În acelaşi an, compania a lansat oferta de date în roaming Travel & Surf, ca parte dintr-o iniţiativă mai amplă a grupului Deutsche Telekom de a face utilizarea internetului mobil peste hotare mai uşoară şi mai accesibilă financiar.

Recent, Cosmote România a lansat un nou portofoliu de business, care include abonamente de la XXS până la XXL Plus. Apeluri nelimitate în grup, precum şi alte beneficii care pot ajunge nelimitate (minute naţionale şi internaţionale în zona 1, trafic de date şi SMS-uri în reţea), acestea sunt doar câteva dintre avantajele pe care noile abonamente le aduc fiecărei întreprinderi mici şi mijlocii din România.