Romtelecom Business Solutions oferă, prin programul Cost Consultancy, consultanţă gratuită privind optimizarea costurilor clienţilor business ai companiei.
Firmele de dimensiuni medii şi mari pot primi recomandări personalizate din partea consultantilor de vânzări Romtelecom Business Solutions despre cele mai potrivite soluţii de comunicaţii care pot asigura optimizarea costurilor operaţionale în urma unei analize a resurselor clienţilor şi a modului in care acestea sunt utilizate.
Programul presupune o analiză a comportamentului de comunicare al clienţilor, luând în calcul informaţii precum valoarea facturilor din ultima perioadă, traficul de voce şi de date, numărul de sedii, numărul de angajaţii etc. Pe lângă portofoliul actual de soluţii Romtelecom, de voce, internet şi date, reţea, securitate IT, au mai fost create special pentru acest program aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom.
Costurile generale, reduse cu până la 40%
Programul a avut un raspuns foarte bun din partea pieţei, 30-40% dintre clienţi acceptând o ofertă venită din partea Romtelecom după o discuţie cu specialiştii companiei.
Până acum, cea mai mică diminuare de costuri pentru clienţii care au apelat la programul Cost Consultancy a fost de 15%, iar cea mai mare scădere de costuri a fost de 40% pentru un client care iniţial avea mai mulţi furnizori de soluţii de comunicaţii.
Tele sau video conferinţă înseamnă bani mai puţini pe deplasări în teritoriu
“Suntem conştienţi că majoritatea clienţilor noştri sunt preocupaţi de modul în care fac faţă actualei situaţii de pe piaţă. Cea mai frecventă grijă exprimată, pe care o împărtăşim şi noi, este legată de nevoia crescândă de optimizare a costurilor şi a utilizării judicioase a resurselor. Răspundem acestor necesităţi prin programul Cost Consultancy. Iniţiativa vizează atât optimizarea costurilor existente cu comunicaţiile, cât şi a costurilor operaţionale care pot fi reduse prin folosirea soluţiilor de IT şi telecomunicaţii pe care le propunem în cadrul acestui program. Spre exemplu, în cazul implementării serviciului de tele sau video conferinţă, conform evaluărilor interne, putem diminua cu cel puţin 35% costurile clienţilor generate de deplasările angajaţilor”, declară Ana Maria Gergely, Director Coordonator Vânzări Corporate Romtelecom.
Noua filosofie: sprijină companiile când le e greu şi îşi vor aminti de tine când le va fi bine
„Filosofia noastră este că, dacă în perioade dificile vei sprijini afacerile locale, îsi vor aminti acest lucru. Dacă ajutăm companiile acum, când vor fi din nou vremuri bune, îsi vor aduce aminte că le-am fost alături si vor folosi produsele si serviciile noastre într-o mai mare măsură”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
„Romtelecom a introdus o noua abordare a politicii sale comerciale in ceea ce priveste segmentul business inca de anul trecut, bazandu-se pe oferirea de produse peronalizate prin care sa optimizeze costurile clientulor pentru comunicatii si IT, prin programul Cost Consultancy”, a declarat Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Romtelecom Business Solutions este divizia dedicată sprijinirii companiilor românesti, prin soluţii de comunicaţii şi IT. A fost înfiinţată în 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate şi dedicate pentru afaceri, oferind companiilor soluţii de voce, date, internet fix şi mobil, găzduire şi managed services.
Programul Cost Consultancy este accesibil prin reprezentanţii de vânzări Romtelecom dedicaţi, sunând la 0800 880 888 sau accesand si completand formularul online. Clienţii pot testa şi un simulator al modului in care funcţionează programul.