Scăderea afacerilor Automobile Dacia SA (ADSA) a fost, conform companiei, influențată de reculul majorității piețelor de desfacere pe parcursul anului 2012, în special în România. În acest context, din totalul de 9,350 miliarde lei, rezultați din vânzarea la nivel mondial a 308.976 de mașini, nu mai puțin de 8,643 de miliarde au fost aferente vehiculelor comercializate în afara țării.
Comparând raportul financiar al Consiliului de Administrație al Automobile Dacia cu cel al Renault Group – entitate care deține 99,4% din producătorul autohton – se observă clar o scădere a părții realizată de compania românească din afacerile gruplui francez. Astfel, Dacia a realizat doar 2,86 miliarde de euro din totalul de 41,27 miliarde raportate de grupul francez. În 2011, când Automobile Dacia a avut o cifră de afaceri de 3,11 mld. euro, firma românească reprezenta 7,3% din afacerile Renault.
Profitul realizat anul trecut de Automobile Dacia a fost de 277 milioane de lei (62,2 mil. euro), în creștere de la 275 milioane lei în 2011.