Dacă până acum cei de la ProTV mizau pe “Singur acasă” de Sărbători şi erau lider de audienţă, în acest an situaţia s-a schimbat. 

Cea de-a patra confruntare pe echipe din sezonul şase ”Chefi la cuțite” de la Antena 1 a condus în topul preferințelor românilor.

În ediția de Crăciun, show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 19:58 – 23:15. Pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a avut o medie de 10,4 puncte de rating și 25,8% cota de piață, în vreme ce Pro TV s-a clasat pe locul al doilea. La orașe, ”Chefi la cuțite” a fost lider cu o audiență medie de 10,1 puncte de rating și 21,6% cota de piață, Pro Tv fiind tot pe doi cu o medie de 7,3 puncte de rating și 15,6% cota de piață. La nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu 10,8 puncte de rating și 22% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 7,9 puncte de rating și 16,1 procente din cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 21:14 aproape două milioane și jumătate de telespectatori la nivel național urmăreau lupta culinară a serii, conform jurnalul.ro.
Mai mult, prima zi de Crăciun a plasat Antena 1 în fruntea audienței, nu doar în prime time! Pe parcursul întregii zile, postul de televiziune a înregistrat o audiență medie de 4,1 puncte de rating și 15,4% cotă de piață la nivel urban. Și la nivel național, Antena 1 a fost în fruntea preferințelor românilor, înregistrând 4,9 puncte de rating și 16,4% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a plasat pe poziția a doua.