La finalul lunii noiembrie se împlinesc doi ani de la lansarea primului oraș virtual românesc în Second Life – Virtual Bucharest. Evenimentul este marcat printr-o mini-expoziție, Romanian Fair, în care zece creatori români (de haine, accesorii și mobilier) își expun timp de o lună cele mai bune produse virtuale. Printre cei mai de succes designeri români se numără Paty Paule (este, evident, un pseudonim), al cărei magazin, Cartoon Kids, comercializează îmbrăcăminte, încălțăminte, mobilier și jucării, cu un profit net (de aceasta dată real, nu virtual) care variază între 800 și 1.000 de dolari, după plata cheltuielilor lunare de hosting și marketing, de circa 1.000 de dolari.
Chiar mai bine se descurcă Floyd Mistwalker, designer de mobilier și proprietar al magazinului virtual Prim Savers, cu venituri lunare cuprinse între 1.500 și 2.000 de dolari, dar și CrashOV Uladstron, designer de îmbrăcăminte și accesorii pentru personalizarea locuitorilor virtuali din Second Life. Câștig lunar? Între 1.000 și 1.500 de dolari. „În ciuda crizei, se pot câștiga bani din Second Life, pentru unii dintre creatori aceasta fiind principala sursă de venituri, însă succesul presupune, la fel ca și în viața reală, talent plus multe ore de muncă”, spune promotorul Virtual Bucharest, Aura Tatu.
Creatorii români, venituri mai mari în Second Life decât în viața reală
16 noiembrie 2010, 15:13
Ultima modificare în 16 noiembrie 2010, 17:13
Există designeri autohtoni care câștigă lunar peste 2.000 de dolari. Nu e vorba de Irina Schrotter sau de Cătălin Botezatu, ci de tineri care și-au făcut adevărate business-uri în Second Life.
Etichete: bcr,
cmu,
eveniment,
Second Life
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook